Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠmíd, Marek
dc.contributor.authorBeneš, Martin
dc.date.accessioned2021-12-08T08:56:16Z
dc.date.available2021-12-08T08:56:16Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31319
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce je analýza učebnic dějepisu ve Spolkové republice Německo. V jednotlivých učebnicích bude analyzována problematika 2. světové války ve vztahu k výuce na příslušném stupni školy dané země. Hlavním cílem práce je zmapovat dosud nezpracovanou problematiku, která se v závislosti na RVP jeví jako mimořádně aktuální. Práce analyzují, jakým způsobem je ţákům problematika druhé světové války předkládána, kde a jak se jí učebnice věnují, do jakých podrobností ji představují, jaké metody prezentace volí atd. Současně se práce soustředí na rozdíly v pojetí a v přístupu německých učebnic, zejména na jejich teoretické a praktické pozadí.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdruhá světová válka 1939-1945cze
dc.subjectNěmeckocze
dc.subjectučebnice dějepisucze
dc.subjectWorldWar II 1939-1945eng
dc.subjectGermanyeng
dc.subjectHistory text bookseng
dc.titleDruhá světová válka v současných německých učebnicích na druhém stupni základních škol a nižších stupních gymnáziícze
dc.title.alternativeWorld War II in present German textbooks of primary and grammar schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag44698
dc.description.abstract-translatedContent of the bachelor´s thesis is the analysis of History text books in Federal Republic of Germany. The is me of World War II is analyzed in particular text books in relation to teaching the appropriate school of the country. Main objektive of the thesis is to deal with previously untreated is me which depending on RVP seems to be extra ordinarily current. The thesis analyses in which way the text books deal with the topic of the WW II and how the topic is described and where and how the text books deal with the WW II, how detailed the descriptionis, which approachs the presentation use setc. At the same time the paper focus on the differences in the concept and approach of the German text books mainly their theoretical and practical background.eng
dc.date.accepted2014-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam