Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorBroučková, Magdalena
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:31Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:31Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-01-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31383
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce s názvem Role žáků na základní škole se skládá ze dvou částí. Jedná se o část teoretickou a část praktickou. Teoretická část si klade za cíl blíže osvětlit problematiku sociálních rolí a to v souvislosti s dalšími faktory, které s tématem souvisí. Nejdůležitější kapitolou teoretické části práce je kapitola nesoucí název Sociální role, statusy a pozice, ve které je blíže popsána problematika sociálních rolí a i konkrétní sociální role, se kterými se na základní škole můžeme setkat. V praktické části je využito dotazníkové šetření využívající škálu a metodu žákovských nominací. Cílem práce je zjistit, do jaké míry se shoduje pohled žáků dané třídy a pohled jejich třídního učitele na fungování dané třídy a na sociální role, které se v ní objevují.cze
dc.format88 s. (145 748 znaků)
dc.format88 s. (145 748 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpubescencecze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectškolní třídacze
dc.subjectsociální klima třídycze
dc.subjectsociální rolecze
dc.subjectsociální statuscze
dc.subjectsociální pozicecze
dc.subjectpubertyeng
dc.subjectsocializationeng
dc.subjectschool classeng
dc.subjectsocial class climateeng
dc.subjectsocial roleeng
dc.subjectsocial statuseng
dc.subjectsocial positioneng
dc.titleRole žáků na základní školecze
dc.title.alternativeSocial role of pupils in elmentary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26897
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis with the title The social role of pupils in the elementary school consists of two parts. There is a theoretical and practical part. The theoretical part aims to illuminate further the issue of social roles in connection with other factors related to this topic. The most important chapter of the theoretical part is the chapter named Social role, status and position in which is the issue of social roles further described. Then there are discussed even specific social roles with which we may encounter in the primary school. The practical part is based on a survey using a variety of methods of students´ nominations. The aim of this work is to determine the rate of agreement in views of pupils in the class and their class teacher for the functioning of the class and social roles appearing there.eng
dc.date.accepted2014-02-10
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněk, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam