dc.contributor.advisor | Kressa, Jiří | |
dc.contributor.author | Broučková, Magdalena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:58:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:58:31Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-01-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31383 | |
dc.description.abstract | Předkládaná diplomová práce s názvem Role žáků na základní škole se skládá ze dvou částí. Jedná se o část teoretickou a část praktickou.
Teoretická část si klade za cíl blíže osvětlit problematiku sociálních rolí a to v souvislosti s dalšími faktory, které s tématem souvisí. Nejdůležitější kapitolou teoretické části práce je kapitola nesoucí název Sociální role, statusy a pozice, ve které je blíže popsána problematika sociálních rolí a i konkrétní sociální role, se kterými se na základní škole můžeme setkat. V praktické části je využito dotazníkové šetření využívající škálu a metodu žákovských nominací. Cílem práce je zjistit, do jaké míry se shoduje pohled žáků dané třídy a pohled jejich třídního učitele na fungování dané třídy a na sociální role, které se v ní objevují. | cze |
dc.format | 88 s. (145 748 znaků) | |
dc.format | 88 s. (145 748 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pubescence | cze |
dc.subject | socializace | cze |
dc.subject | školní třída | cze |
dc.subject | sociální klima třídy | cze |
dc.subject | sociální role | cze |
dc.subject | sociální status | cze |
dc.subject | sociální pozice | cze |
dc.subject | puberty | eng |
dc.subject | socialization | eng |
dc.subject | school class | eng |
dc.subject | social class climate | eng |
dc.subject | social role | eng |
dc.subject | social status | eng |
dc.subject | social position | eng |
dc.title | Role žáků na základní škole | cze |
dc.title.alternative | Social role of pupils in elmentary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 26897 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis with the title The social role of pupils in the elementary school consists of two parts. There is a theoretical and practical part.
The theoretical part aims to illuminate further the issue of social roles in connection with other factors related to this topic. The most important chapter of the theoretical part is the chapter named Social role, status and position in which is the issue of social roles further described. Then there are discussed even specific social roles with which we may encounter in the primary school. The practical part is based on a survey using a variety of methods of students´ nominations. The aim of this work is to determine the rate of agreement in views of pupils in the class and their class teacher for the functioning of the class and social roles appearing there. | eng |
dc.date.accepted | 2014-02-10 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vaněk, Jan | |