Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHašek, Roman
dc.contributor.authorVáchová, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-08T08:59:30Z
dc.date.available2021-12-08T08:59:30Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31463
dc.description.abstractDiplomová práce se tematicky zabývá zpracováním úloh pro výuku aritmetiky a algebry na základní škole. Cílem práce bylo vytvoření sbírky metodicky zpracovaných úloh pro žáky druhého stupně. Sbírka se v sedmi tematických celcích zaměřuje na práci se zlomkem od seznámení se s ním až po konkrétní operace se zlomky. Práce má následující strukturu: První část se zabývá teoretickým zpracováním literárních pramenů k danému tématu. Druhá část obsahuje praktické zaměření, přičemž v každém tematickém celku je motivační příklad, výkladový příklad, příklady na procvičení, příklad na otestování učiva, příklad pro bystré hlavy a příklad na domácí přípravu.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSbírka metodicky zpracovaných úlohcze
dc.subjectMethodically processed problemseng
dc.titleSbírka metodicky zpracovaných úloh pro výuku aritmetiky a algebry na základní škole.cze
dc.title.alternativeMethodically processed problems and exercises from arithmetic and algebraeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31142
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis thematically deals with the adaptation of exercises for teaching arithmetic and algebra at primary school. The aim of the thesis was to create a collection of methodically processed exercises for the second grade students. In seven parts, the collection focuses on working with fraction from introduction of it to particular operations with fractions. The thesis has following structure: the first part is dealing with theoretic adaptation of literary sources on the given topic. The second part contains practical orientation with a motivational example, an explanatory example, exercises for practising, an exercise to test the curriculum, an exercise for the quick-witted and an exercise for home preparation in every thematic unit.eng
dc.date.accepted2014-06-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.description.defenceStudentka práci obhájila.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam