Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorBartoušková, Iveta
dc.date.accessioned2021-12-08T09:24:15Z
dc.date.available2021-12-08T09:24:15Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31563
dc.description.abstractPráce se zabývá nejčastějšími poruchami chování, které se vyskytují u žáků na základních školách. Zaměřuje se zejména na záškoláctví a šikanu, protože představují závažné negativní jevy v současném školství. Teoretická část popisuje základní pojmy a příčiny vzniku poruch chování, charakterizuje také důsledky záškoláctví a šikanování. Dále se věnuje možnostem prevence, která má důležitou roli v boji proti poruchovému chování. Praktická část je založena na výzkumném šetření prostřednictvím anonymního dotazníku, který se týká záškoláctví a šikany. Výzkum probíhal na základních školách v Českých Budějovicích. Dotazník zjišťuje vztah žáků ke škole, jejich názory na šikanu, důvody takového chování a prostředky jakými škola řeší tyto problémy.cze
dc.format80 s. (91 742 znaků)
dc.format80 s. (91 742 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectriziko poruchy chovánícze
dc.subjectproblémy v chovánícze
dc.subjectporuchy chovánícze
dc.subjectzáškoláctvícze
dc.subjectšikanacze
dc.subjectpříčinycze
dc.subjectdůsledkycze
dc.subjectagresorcze
dc.subjectoběťcze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectrisk of behavioural disordereng
dc.subjectbehavioural problemseng
dc.subjectbehavioural disordereng
dc.subjecttruancyeng
dc.subjectbullyingeng
dc.subjectthe causeeng
dc.subjectconsequenceseng
dc.subjectaggressoreng
dc.subjectvictimeng
dc.subjectpreventioneng
dc.titlePoruchy chování u žáků na 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeBehavioural disorders at pupils in secondary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28399
dc.description.abstract-translatedThis dissertation essay is aimed at the most common behavioural disorders that occur in pupils in secondary school education. It is specifically aimed at truancy and bullying because these two subjects represent the serious negative occurrences in current school facilities. The theoretical part of this essay describes the basic concepts and causes of the origins of the behavioural disorders, as well as characterizing the consequences of truancy and bullying. This essay also explains prevention options that play an important role in the fight against behavioural disorders. The practical part of this essay is based on anonymous questionnaire research that is concerned with truancy and bullying. The research was conducted at secondary schools within Ceske Budejovice. The questionnaire investigates the relationships of the pupils towards the school, their opinions on bullying, and the reasons for such behaviour and the tools that the school uses to solve these issues.eng
dc.date.accepted2015-05-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam