dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Čapková, Ludmila | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:24:18Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:24:18Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31574 | |
dc.description.abstract | V práci, zabývající se specifickými poruchami učení z hlediska výuky anglického jazyka, se snažím vybrat a vypracovat vhodná cvičení, která povedou ke zlepšení výsledků jednoho konkrétního žáka s poruchami učení na hodinách angličtiny ve škole a obecně ke zlepšení jeho znalostí anglického jazyka. Cílem tedy je jednak zlepšit žákovy školní výsledky a také prohloubit jeho znalosti jazyka. První část bakalářské práce se věnuje definicím a terminologii týkající se specifických poruch učení. Druhá část je zaměřena na praktická cvičení, která nejlépe budou vyhovovat žákovým potřebám, a závěrečnému zhodnocení výsledků cvičení. | cze |
dc.format | 56 s. | |
dc.format | 56 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | dyslexie | cze |
dc.subject | reflexe | cze |
dc.subject | cvičení | cze |
dc.subject | Specific Learning Disabilities | eng |
dc.subject | dyslexia | eng |
dc.subject | reflection | eng |
dc.subject | exercises | eng |
dc.title | Domácí příprava na anglický jazyk u dětí s dyslexií (případová studie) | cze |
dc.title.alternative | Home Preparation for English Classes in Dyslexic Children (a case study) | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 29736 | |
dc.description.abstract-translated | In this thesis concerning the Specific Learning Disabilities in terms of English language teaching I try to choose and work out appropriate exercises which should lead to better results of one particular pupil with Specific Learning Disabilities during English lessons in primary school and which should develop his English knowledge in general. The aim is to improve pupil´s school results and his knowledge of the English language. The first part of the thesis pays attention to definitions and terminology of Specific Learning Disabilities. The second part focuses on the practical use of exercises which would suit the pupil´s needs best and also on the effect of the exercises. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zu-AJu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |