Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorČapková, Ludmila
dc.date.accessioned2021-12-08T09:24:18Z
dc.date.available2021-12-08T09:24:18Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31574
dc.description.abstractV práci, zabývající se specifickými poruchami učení z hlediska výuky anglického jazyka, se snažím vybrat a vypracovat vhodná cvičení, která povedou ke zlepšení výsledků jednoho konkrétního žáka s poruchami učení na hodinách angličtiny ve škole a obecně ke zlepšení jeho znalostí anglického jazyka. Cílem tedy je jednak zlepšit žákovy školní výsledky a také prohloubit jeho znalosti jazyka. První část bakalářské práce se věnuje definicím a terminologii týkající se specifických poruch učení. Druhá část je zaměřena na praktická cvičení, která nejlépe budou vyhovovat žákovým potřebám, a závěrečnému zhodnocení výsledků cvičení.cze
dc.format56 s.
dc.format56 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectreflexecze
dc.subjectcvičenícze
dc.subjectSpecific Learning Disabilitieseng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectreflectioneng
dc.subjectexerciseseng
dc.titleDomácí příprava na anglický jazyk u dětí s dyslexií (případová studie)cze
dc.title.alternativeHome Preparation for English Classes in Dyslexic Children (a case study)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29736
dc.description.abstract-translatedIn this thesis concerning the Specific Learning Disabilities in terms of English language teaching I try to choose and work out appropriate exercises which should lead to better results of one particular pupil with Specific Learning Disabilities during English lessons in primary school and which should develop his English knowledge in general. The aim is to improve pupil´s school results and his knowledge of the English language. The first part of the thesis pays attention to definitions and terminology of Specific Learning Disabilities. The second part focuses on the practical use of exercises which would suit the pupil´s needs best and also on the effect of the exercises.eng
dc.date.accepted2015-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam