dc.contributor.advisor | Ditrich, Tomáš | |
dc.contributor.author | Jiráčková, Bára | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:24:23Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:24:23Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-01-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31588 | |
dc.description.abstract | Možnosti využití badatelsky orientované výuky (BOV) v biologii obratlovců je
bakalářská práce, jejímž cílem je zmapování možností, které pedagog má při využití obratlovců v badatelsky orientované výuce. Kvůli zákonům České republiky a to především 246/92 Sb., a 114/92 Sb., jsou možnosti využití obratlovce velmi omezené. Dokonce i běžný chov obratlovců ve školní třídě je téměř nemožný. Nejvhodnější je využití metody pozorování. Této metodě a dalším možnostem je věnována celá teoretická část práce, kde jsou navíc uvedeny již existující úlohy BOV zabývající se obratlovci.
V praktické části se nachází tři nové komplexní úlohy na toto téma: "Snapshot
Serengeti - poznávej faunu Národního parku Serengeti", "Ptáci v zimě" a "Ptáci v zimě - exkurze v zoo". | cze |
dc.format | 43 s. (13 200 znaků) | |
dc.format | 43 s. (13 200 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zoologie | cze |
dc.subject | obratlovci | cze |
dc.subject | badatelsky orientovaná výuka | cze |
dc.subject | přírodopis | cze |
dc.subject | zoology | eng |
dc.subject | vertebrates | eng |
dc.subject | inquiry based education | eng |
dc.subject | biology | eng |
dc.subject | science | eng |
dc.title | Možnosti badatelsky orientované výuky v biologii obratlovců | cze |
dc.title.alternative | The possibilities of the Inquiry-based education in the Vertebrate Biology | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 31317 | |
dc.description.abstract-translated | "The possibilities of the Inquiry-based education (IBE) in the Vertebrate
Biology" is the Thesis, whose aim is to chart the possibilities of the teacher in the use of vertebrates in the common lesson. In view of the Laws No.246/1992Coll. and No.114/1992Coll. the possibilities how to use the vertebrates are very restricted. Even a common vertebrate-breeding in a class room is entirely excluded. The method of observation seems to be the most suitable one. The whole theoretical part of the Thesis deals with this method as well as the other methods and already existing tasks of IBE dealing with the vertebrates.
There are three new complex tasks in the practical part of the Thesis: "Snapshot
Serengeti get to know the fauna of the National Serengeti Park", "Birds in the Winter"and "Birds in the Winter - Excursion to zoo". | eng |
dc.date.accepted | 2015-02-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Přírodovědná a ekologická výchova | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |