dc.contributor.advisor | Vaněk, Jan | |
dc.contributor.author | Chramostová, Milena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:24:25Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:24:25Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31595 | |
dc.description.abstract | Práce se zaměřuje na výzkum komunikačních strategií učitelek mateřských škol pracujících s dětmi cizinců. V teoretické části se zabývá pojmem dítěte předškolního věku, zejména jeho kognitivním vývojem, vývojem řeči a komunikačních dovedností. Sleduje dítě-cizince z pohledu interkulturní psychologie a interkulturní komunikace.V metodologické části vysvětluje pojem kvalitativní výzkum a zakotvená teorie. Specifikuje zvolené metody výzkumného šetření. V praktické části zjišťuje a sumarizuje pomocí metody pozorování a rozhovoru komunikační strategie používané učitelkami. | cze |
dc.format | 61 s. (113 620 znaků) | |
dc.format | 61 s. (113 620 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | dítě-cizinec | cze |
dc.subject | vývoj řeči | cze |
dc.subject | osvojování druhého jazyka | cze |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | komunikační strategie | cze |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | child-foreigner | eng |
dc.subject | speech development | eng |
dc.subject | acquisition of the second language | eng |
dc.subject | communication | eng |
dc.subject | communicative strategies | eng |
dc.title | Kvalitativní výzkum komunikačních strategií učitelek mateřských škol používaných při práci s dětmi cizinců | cze |
dc.title.alternative | The Qualitative Research of Communicative Strategies Used by Preschool Teachers Working with Children of Foreigners | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 32483 | |
dc.description.abstract-translated | The Bachelors thesis focuses on researching the communicative strategies used by preschool teachers working with children of foreigners. The theoretical part introduces the term preschool child,cognitive development, development of speech and commmunication skills. It follows a child-foreigner from the perspective of intercultural psychology and intercultural communication. The methodological part defines the concept of the qualitative research and the grounded theory. It specifies the qualitative methods of research investigation.The practical part identifies and summarizes communicative strategies of preschool teachers by using the methods of observation and interview. | eng |
dc.date.accepted | 2015-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |