Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněk, Jan
dc.contributor.authorChramostová, Milena
dc.date.accessioned2021-12-08T09:24:25Z
dc.date.available2021-12-08T09:24:25Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31595
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na výzkum komunikačních strategií učitelek mateřských škol pracujících s dětmi cizinců. V teoretické části se zabývá pojmem dítěte předškolního věku, zejména jeho kognitivním vývojem, vývojem řeči a komunikačních dovedností. Sleduje dítě-cizince z pohledu interkulturní psychologie a interkulturní komunikace.V metodologické části vysvětluje pojem kvalitativní výzkum a zakotvená teorie. Specifikuje zvolené metody výzkumného šetření. V praktické části zjišťuje a sumarizuje pomocí metody pozorování a rozhovoru komunikační strategie používané učitelkami.cze
dc.format61 s. (113 620 znaků)
dc.format61 s. (113 620 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectdítě-cizineccze
dc.subjectvývoj řečicze
dc.subjectosvojování druhého jazykacze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectkomunikační strategiecze
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectchild-foreignereng
dc.subjectspeech developmenteng
dc.subjectacquisition of the second languageeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectcommunicative strategieseng
dc.titleKvalitativní výzkum komunikačních strategií učitelek mateřských škol používaných při práci s dětmi cizincůcze
dc.title.alternativeThe Qualitative Research of Communicative Strategies Used by Preschool Teachers Working with Children of Foreignerseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag32483
dc.description.abstract-translatedThe Bachelors thesis focuses on researching the communicative strategies used by preschool teachers working with children of foreigners. The theoretical part introduces the term preschool child,cognitive development, development of speech and commmunication skills. It follows a child-foreigner from the perspective of intercultural psychology and intercultural communication. The methodological part defines the concept of the qualitative research and the grounded theory. It specifies the qualitative methods of research investigation.The practical part identifies and summarizes communicative strategies of preschool teachers by using the methods of observation and interview.eng
dc.date.accepted2015-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam