Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMaňourová, Zuzana
dc.contributor.authorKysilková, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T09:24:29Z
dc.date.available2021-12-08T09:24:29Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-01-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31607
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá grafomotorickou připraveností dětí při vstupu do základní školy. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky o vývoji dítěte z hlediska motorického, kresebného a grafomotorického. Dále se zmiňuji o prvopočátečním psaní a současných kurikulárních dokumentech pro předškolní a základní vzdělávání v oblasti psaní. Praktická část je věnována pedagogickému výzkumu, který řeší problematiku vnímání úrovně připravenosti dětí předškolního věku z hlediska rozvoje jejich grafomotorických dovedností, a to z pohledu učitelek mateřských škol a učitelů prvních tříd základních škol. Hlavní výzkumnou metodou je metoda dotazníkového šetření. V praktické části jsou popsány výzkumné metody využité pro získání požadovaných informací, analýza získaných dat a jejich vyhodnocení.cze
dc.format78 s.
dc.format78 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectjemná motorikacze
dc.subjectkresbacze
dc.subjectgrafomotorické schopnosticze
dc.subjectpsanícze
dc.subjectfine motor activityeng
dc.subjectdrawingeng
dc.subjectgraphomotoric skillseng
dc.subjectwritingeng
dc.titleGrafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.cze
dc.title.alternativeGraphomotorical readiness of children entering elementary school from the perspective of kindergarten and primary school teacherseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33202
dc.description.abstract-translatedThe bachelor work focuses on the graphomotoric readiness of children upon their admission to an elementary school. Its first part covers a theoretical knowledge on child development from the motoric, graphic, and graphomotoric aspect. Then it describes initial writing as well as current curricula for pre-school and elementary education in writing. The second practical part is devoted to educational research on perception of readiness of preschool children in terms of the development of their graphomotoric skills. The issue is examined foremostly by questionnaire method involving teachers of kindergartens and first classes of elementary schools. Other research methods as well as the analysis of data and their assessment are described.eng
dc.date.accepted2015-02-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam