Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSuchánková, Eva
dc.contributor.authorSteculová, Mária
dc.date.accessioned2021-12-08T09:24:35Z
dc.date.available2021-12-08T09:24:35Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2014-12-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31622
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou využívání speciálně pedagogických alternativních metod ve vzdělávání, které současně můžeme považovat za trendy v předškolním vzdělávání. V teoretické části jsou uvedeny jednotlivé terapie a jejich stručný odborný popis. Tyto terapie byly stěžejní v projektu, který byl realizován v MŠ a SPC na Demlově ulici v Jihlavě. Praktická část práce vychází z kvalitativního výzkumu zaměřeného na zjištění efektivity projektu. Záměrem bylo zjistit, jak oslovené cílové skupiny (rodiče, pedagogové a terapeuti) vnímají význam terapií nabízených prostřednictvím projektu "Evropské trendy ve vzdělávání". Odpovědi respondentů v závěru dotazníkového šetření podpírají názor, že využívání alternativních metod či jejich prvků v předškolním vzdělávání je prospěšné a efektivní a děti se speciálně vzdělávacími potřebami pomocí nich dosahují lepších výsledků.cze
dc.format66 s. (82 614 znaků)
dc.format66 s. (82 614 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectterapiecze
dc.subjectděti se speciálně vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectEvropská Uniecze
dc.subjectMateřská škola a Speciálně pedagogické centrum v Jihlavěcze
dc.subjecttherapyeng
dc.subjectchildren with special educational needseng
dc.subjectthe European Unioneng
dc.subjectKindergarten and Special Educational Centre in Jihlavaeng
dc.titlePodpora EU při zavádění nových metod vzdělávání v MŠ a SPC v Jihlavě (projekt Evropské trendy ve vzdělávání I.)cze
dc.title.alternativeSupport of European Union for the introduction of new forms of education in kindergarten and special education center in Jihlava (project of European trends of education I.)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33527
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with problems of using alternative methods of special pedagogy in the process of education. These methods can also be considered as trends in preschool education. In theoretical part, different therapies are introduced and briefly described. These therapies were mainstays of a project, which was realised in MŠ a SPC at Demlova street in Jihlava. Practical part of the thesis is based on qualitative research focused on the effectiveness of the project. The aim of the research was to find out, how respondents from target groups (parents, teachers, therapists) perceived the relevance of therapies offered in the project "European trends in education". Responses from the questionnaire support the opinion, that using alternative methods or their elements in preschool education is useful and effective and children with special educational needs accomplish better results with them.eng
dc.date.accepted2015-02-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam