dc.contributor.advisor | Kressa, Jiří | |
dc.contributor.author | Vítová, Alena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:24:40Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:24:40Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-07-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31633 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá tématem rolí žáků při šikaně ve škole. Práce je zcela teoretická. Nejdříve se seznámíme s problematikou šikany obecně, dále v kontextu faktorů, které jí ovlivňují. Zaměříme se na problematiku šikanování ve vztahu k sociální skupině vrstevníků, vytváření vztahů a rolí. Cílem práce je upozornit na význam problematiky šikany, charakterizovat role jednotlivých účastníků, popsat možnosti řešení šikany a na základě srovnání vybraných projektů řešení šikany se pokusit navrhnout postupy k řešení. | cze |
dc.format | 65 | |
dc.format | 65 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | šikana | cze |
dc.subject | agresor | cze |
dc.subject | oběť | cze |
dc.subject | přihlížející | cze |
dc.subject | obránce | cze |
dc.subject | sociální skupina | cze |
dc.subject | vrstevník | cze |
dc.subject | preventivní program | cze |
dc.subject | bullying | eng |
dc.subject | aggressor | eng |
dc.subject | victim | eng |
dc.subject | bystander | eng |
dc.subject | defender | eng |
dc.subject | social group | eng |
dc.subject | peer | eng |
dc.subject | preventive program | eng |
dc.title | Role žáků při šikaně ve škole | cze |
dc.title.alternative | The roles of students in bullying at school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 33668 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelors thesis deals with the roles of students in bullying at school. The thesis is entirely theoretical. First we will become acquainted with the issue of bullying in general then in the context of the factors that affect it. We will focus on the issue of bullying in relation to the school group of peers and in creating relationships and roles. The aim of this thesis is to highlight the importance of the issue of bullying, to characterize the role of each participant, describe possible solutions and dealing with bullying attempt to suggest ways of solving based on a comparison of selected projects. | eng |
dc.date.accepted | 2015-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |