Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrbánek, Petr
dc.contributor.authorLefan, Robert
dc.date.accessioned2021-12-08T09:24:42Z
dc.date.available2021-12-08T09:24:42Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-01-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31636
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá často diskutovaným tématem klimatem třídy. Zaměřuje se na tvorbu a vývoj sociálního klimatu ve třídě v prvním ročníku střední odborné školy. Práce je členěna na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část práce shrnuje informace o klimatu třídy z odborné literatury. Vysvětluje roli činitelů klimatu třídy při tvorbě sociálního klimatu ve třídě. Popisuje také možnosti diagnostiky klimatu ve třídě použitelné na střední škole. Praktická část je sondou do vzniku a tvorby sociálního klimatu ve dvou třídách prvního ročníku střední odborné školy. Měření klimatu ve třídě bylo provedeno pomocí standardizovaných dotazníků CES v preferované a aktuální formě. Výsledky měření jsou interpretovány také pomocí tabulek a grafů.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectklima třídycze
dc.subjectstřední odborná školacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectmetoda CEScze
dc.subjectclass climateeng
dc.subjectsecondary vocational schooleng
dc.subjectteachereng
dc.subjectpupileng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectCES methodeng
dc.titleCharakteristiky sociálního klimatu školní třídy na střední odborné školecze
dc.title.alternativeCharacteristics of the social climate in a class of a secondary vocational schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33690
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with a frequently discussed topic the class climate. It focuses on the formation and development of social climate in a class in the first year of a secondary vocational school. The thesis is divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part summarizes information about the class climate found in professional literature. It explains the role of class climate factors in a formation of the social climate in a class. It also describes class climate diagnostics options applicable to secondary schools. The practical part examines the formation and development of social climate in two classes of the first year of a secondary vocational school. The class climate was measured using standardized CES questionnaires in the preferred and current form. The results of such measurements are interpreted also using tables and charts.eng
dc.date.accepted2015-02-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam