dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Jurčová, Alena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:24:44Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:24:44Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31641 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá možností rozvíjení morálního chování u dětí předškolního věku.
Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na morální vývoj dítěte předškolního věku a porovnání stádia vývoje s požadavky na vzdělávání, určenými v rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání.
Praktická část se věnuje realizaci a reflexi dlouhodobého integrovaného celku, který je zaměřen na rozvíjení morálního vědomí a chování u dětí předškolního věku. | cze |
dc.format | 62 s. (71 675 znaků bez mezer) | |
dc.format | 62 s. (71 675 znaků bez mezer) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | dětství | cze |
dc.subject | morální vývoj | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cze |
dc.subject | Child | eng |
dc.subject | childhood | eng |
dc.subject | moral development | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | Framework educational programme | eng |
dc.title | Dítě předškolního věku a morální hodnoty | cze |
dc.title.alternative | Pre-school child and moral values | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 33750 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the possibility of developing the moral behavior of preschool children. The work is divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part is focused on the moral development of preschool age and the comparing the stage of development with the educational requirements which are identified in the framework educational programmes for preschool education.
The practical part is devoted to the realization and the reflection of the long-term integrated unit which is focused on the development of the moral knowledge and the behavior of preschool children. | eng |
dc.date.accepted | 2015-04-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |