Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠebeš, Marek
dc.contributor.authorJírová, Elizabeth
dc.date.accessioned2021-12-08T09:24:54Z
dc.date.available2021-12-08T09:24:54Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31659
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá reklamou cílenou na dětské publikum a její regulací v České republice i v rámci Evropské unie. V úvodní teoretické části je v první řadě přiblížena obecná definice reklamy, její funkce ve společnosti a je zde pojednáno také o procesu reklamní komunikace. Další kapitoly se týkají vymezení historie regulace reklamy v českých zemích, definice ústředních pojmů (děti a mladiství) a mimo jiné charakteristiky druhů reklam, které na děti a mladistvé psychologicky působí. V další části se práce pokouší analyzovat právní a mimoprávní regulaci reklamy a současně také existenci směrnic Evropské unie, které se vztahují k reklamním sdělením a k jejich šíření. V rámci mimoprávní regulace reklamy je pozornost věnována vybraným samoregulačním institucím v České republice i v Evropské unii a jejich etickým kodexům, jejichž působení je ilustrováno na několika uvedených vzorových reklamních kauzách, týkajících se dětí a mladistvých. V závěrečné části práce je krátce zmíněna také didaktická aplikace zvoleného tématu.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectreklamacze
dc.subjectděticze
dc.subjectmladistvícze
dc.subjectprávní regulacecze
dc.subjectsamoregulacecze
dc.subjectAdvertisingeng
dc.subjectChildreneng
dc.subjectAdolescentseng
dc.subjectLegal Regulationeng
dc.subjectSelf - Regulationeng
dc.titleRegulace reklamy pro děti a mladistvé v České republice a Evropské uniicze
dc.title.alternativeRegulation of Advertising to Children and Adolescents in the Czech republic and the European Unioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34200
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is specialized in children´s advertising, and its regulation in the Czech Republic and the European Union. At first, in opening theoretical part, is zoomed general definition of advertising, its function in society and after that there is discussed about process of advertising communication. Other chapters are concentrated on history of regulation advertising in Czech lands, the definition of the main concepts (children and adolescents) and beside of this on characteristics kinds of advertisements which affect on children and adolescents psychologically. The second part of this bachelor thesis tries to analyze the legal and non - legal regulation of advertising and at the same time the existence directives of the European Union relating to commercials propagation. In the framework of non - legal regulation is attention paid on selected self - regulatory institutions in the Czech Republic and the European Union and their ethics Codes. The activities of these Codes are illustrated in several exemplary advertising cases that affect children and adolescents. In the final part of thesis is briefly discussed about didactic application of chosen topic.eng
dc.date.accepted2015-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam