dc.contributor.advisor | Sládková, Dominika | |
dc.contributor.author | Ronovská, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:24:57Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:24:57Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31663 | |
dc.description.abstract | Tereza Ronovská, bakalářská práce Výrazové prostředky malby v renesanci, baroku a pop artu. Teoretická část analyzuje základní výrazové prostředky malby v období renesance, baroka a pop artu. Zabývá se rozdíly těchto tří dějinných období. Rozborem 5 vybraných děl klasických mistrů ukazuje charakteristické výrazové prostředky daných období. Závěry analýz z teoretické části jsou přímo aplikovány v praktické části práce pětidílné malbě. Jedná se o 5 segmentů obličeje malovaných v různých stylech, které dohromady vytvářejí autorčin vlastní portrét. | cze |
dc.format | 77 | |
dc.format | 77 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Klíčová slova
Baroko | cze |
dc.subject | Renesance | cze |
dc.subject | Pop art | cze |
dc.subject | techniky malby
Cíl
Vytvoření autoportrétu z pěti různých segmentů | cze |
dc.subject | tvořící jeden koncept. | cze |
dc.subject | Key words
Baroque | eng |
dc.subject | Renaissance | eng |
dc.subject | Pop Art
Target
Creating a self portrait of five different segments | eng |
dc.subject | forming one concept. | eng |
dc.title | Výrazové prostředky malby v renesanci, baroku a pop artu | cze |
dc.title.alternative | Expressive means of painting in the Renaissance, Baroque and Pop Art | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 34243 | |
dc.description.abstract-translated | Tereza Ronovská, bachelor thesis "Expressive means of painting in the Renaissance, Baroque and Pop Art." The theoretical part analyses the basic Expressive means of painting in the Renaissance, Baroque and Pop Art. It deals with the differences between these three historical periods. The analysis of 5 selected works of classical artists indicates the characteristic expresse means in a given epoch. The conclusions of the analysis in the theoretical part are directly applied in the practical part of the thesis five part painting. 5 segments of a face painted in 5 different styles create together the author´s self- portrét. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání (jednooborové) | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vojtová Vilhelmová, Lenka | |