Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFantyš, Tomáš
dc.contributor.authorBraunová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T09:25:08Z
dc.date.available2021-12-08T09:25:08Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31679
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou volného času v souvislosti s vybranými subkulturami mládeže. Teoretická část vymezuje základní pojmy, jako jsou kultura, subkultura, mládež a dále přibližuje oblasti, které s daným tématem souvisí. Představuje například problematiku volného času a vliv pedagogů, kteří se podílejí na podobě volnočasových aktivit a mohou svým přístupem působit na rozvoj jedince. Tato část dále popisuje teorie pojednávající o subkulturách mládeže a stručně charakterizuje vybrané subkultury mládeže. V neposlední řadě vymezuje pozitivní aspekty, či naopak rizika spojovaná se subkulturami mládeže. V praktické části jsou pomocí kvalitativního výzkumu získána data z polostrukturovaných rozhovorů, která zprostředkovali jednotliví zástupci vybraných subkultur. Sebraná data jsou následně okomentována v interpretační části tohoto oddílu.cze
dc.format50 s.
dc.format50 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsubkultury mládežecze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectmládežcze
dc.subjectvrstevnické skupinycze
dc.subjectyouth subcultureseng
dc.subjectspare timeeng
dc.subjectyoutheng
dc.subjectpeer groupseng
dc.titleProblematika volného času s přihlédnutím ke specifickým subkulturám mládežecze
dc.title.alternativeProblems of leisure time taking account of the specific subcultures of youtheng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34492
dc.description.abstract-translatedTheme of thesis is problematics of spare time related with specific youth subcultures. Theoretical part specifies basic concepts such as culture, subculture or youth and also introduces areas which are related with the topic. For example problematics of free time and influence of teachers, who are creating spare time activities and can influence development of individual, are introduced. Next part describes theories of youth subcultures and briefly describes chosen subcultures. Last but not least positive aspects and risks connected with youth subcultures are described. Practical part presents data from qualitative research from semistructured interviews which were provided by representatives of chosen subcultures. Collected data are afterwards commented in interpretative part of this section.eng
dc.date.accepted2015-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam