Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPospíšilová, Michaela
dc.contributor.authorSorád, Lukáš
dc.date.accessioned2021-12-08T09:25:21Z
dc.date.available2021-12-08T09:25:21Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31696
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou projevů poruchy pozornosti spojené s hyperaktivitou u dětí mladšího školního věku a jejich zmírnění za pomoci prvků zdravotně tělesného cvičení a psychomotorického cvičení. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část vysvětluje klíčové termíny k dané problematice. Praktická část se zabývá intervenčním programem a jeho ověřením v praxi. Cílem práce bylo ověření příznivého vlivu psychomotorického cvičení a zdravotně tělesného cvičení na zklidnění projevů u dětí s poruchou pozornosti spojené s hyperaktivitou.cze
dc.format61 s. (81 811 znaků)
dc.format61 s. (81 811 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthyperkynezecze
dc.subjecthyperaktivitacze
dc.subjectimpulzivitacze
dc.subjectADDcze
dc.subjectADHDcze
dc.subjectMKN-IVcze
dc.subjectporucha soustředěnícze
dc.subjecthyperkynezeeng
dc.subjecthyperactivityeng
dc.subjectimpulsivenesseng
dc.subjectADDeng
dc.subjectADHDeng
dc.subjectMKN-IVeng
dc.subjectdisorder concentrationeng
dc.titleIntervenční program zaměřený na práci s hyperaktivními dětmi mladšího školního věkucze
dc.title.alternativeThe intervention program focused on work with hyperactive children younger than school ageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34613
dc.description.abstract-translatedBachelor's thesis deals with the symptoms associated with attention deficit disorder connected with hyperactivity of children at first grade of primary school and easing those symptoms with the help of elements of health and physical exercise and psychomotor exercises. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains the key terms of the issue. The practical part deals with the intervention program and its verification in practice. The aim was to verify the favorable impact of these exercises to calm down the symptoms of children with attention-deficit associated with hyperactivity.eng
dc.date.accepted2015-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam