dc.contributor.advisor | Pospíšilová, Michaela | |
dc.contributor.author | Sorád, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:25:21Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:25:21Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31696 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou projevů poruchy pozornosti spojené s hyperaktivitou u dětí mladšího školního věku a jejich zmírnění za pomoci prvků zdravotně tělesného cvičení a psychomotorického cvičení. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část vysvětluje klíčové termíny k dané problematice. Praktická část se zabývá intervenčním programem a jeho ověřením v praxi.
Cílem práce bylo ověření příznivého vlivu psychomotorického cvičení a zdravotně tělesného cvičení na zklidnění projevů u dětí s poruchou pozornosti spojené s hyperaktivitou. | cze |
dc.format | 61 s. (81 811 znaků) | |
dc.format | 61 s. (81 811 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hyperkyneze | cze |
dc.subject | hyperaktivita | cze |
dc.subject | impulzivita | cze |
dc.subject | ADD | cze |
dc.subject | ADHD | cze |
dc.subject | MKN-IV | cze |
dc.subject | porucha soustředění | cze |
dc.subject | hyperkyneze | eng |
dc.subject | hyperactivity | eng |
dc.subject | impulsiveness | eng |
dc.subject | ADD | eng |
dc.subject | ADHD | eng |
dc.subject | MKN-IV | eng |
dc.subject | disorder concentration | eng |
dc.title | Intervenční program zaměřený na práci s hyperaktivními dětmi mladšího školního věku | cze |
dc.title.alternative | The intervention program focused on work with hyperactive children younger than school age | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 34613 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor's thesis deals with the symptoms associated with attention deficit disorder connected with hyperactivity of children at first grade of primary school and easing those symptoms with the help of elements of health and physical exercise and psychomotor exercises. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains the key terms of the issue. The practical part deals with the intervention program and its verification in practice.
The aim was to verify the favorable impact of these exercises to calm down the symptoms of children with attention-deficit associated with hyperactivity. | eng |
dc.date.accepted | 2015-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Výchova ke zdraví | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |