dc.contributor.advisor | Rokos, Lukáš | |
dc.contributor.author | Miesbauerová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:25:39Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:25:39Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31717 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá metodami hodnocení, které se používají ve výuce přírodopisu a biologie na vyšším stupni základních škol a nižším stupni gymnázia v Prachaticích. V práci je zahrnuta literární rešerše věnující se způsobům hodnocení a jejich charakteristice a výsledky z dotazníkového šetření, které se týká hodnocení během výuky přírodopisu a biologie. Nejvíce využívanou formou je podle žáků písemné zkoušení a nejméně využívanou je ústní slovní hodnocení. Dále bylo zjištěno, že není významný rozdíl mezi žáky, kteří pojem "formativní hodnocení" znají, a žáky, kteří se s ním nesetkali. Respondenti následně uváděli, že formativní hodnocení považují za více motivující než hodnocení sumativní. | cze |
dc.format | 43 s. (64 717 znaků) | |
dc.format | 43 s. (64 717 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | evaluace | cze |
dc.subject | způsoby hodnocení | cze |
dc.subject | sumativní a formativní hodnocení | cze |
dc.subject | výuka přírodopisu | cze |
dc.subject | evaluation | eng |
dc.subject | methods of assessment | eng |
dc.subject | summative and formative assessment | eng |
dc.subject | biology lessons | eng |
dc.title | Způsoby evaluace ve výuce přírodopisu a biologie na Prachaticku | cze |
dc.title.alternative | Assessment in Biology Education in Prachatice and Surroundings | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 35900 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis is focused on methods of assessment which are using during biology lessons at secondary schools and grammar school in Prachatice. In this thesis is covered general exploration which devotes methods of assessment and theirs characteristics. There are also results of questionnaire which is bearded on assessment during biology lessons. It was found out that the most using form of assessment is written examination and the least using form is oral examination. Afterwards was found out that there is not significant contrast between pupil who have heard about the term formative assessment and pupil who have never heard the term. Respondents considered formative assessment more motivating than summative assessment. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJu-Přu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Závodská, Radka | |