Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRokos, Lukáš
dc.contributor.authorMiesbauerová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T09:25:39Z
dc.date.available2021-12-08T09:25:39Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31717
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá metodami hodnocení, které se používají ve výuce přírodopisu a biologie na vyšším stupni základních škol a nižším stupni gymnázia v Prachaticích. V práci je zahrnuta literární rešerše věnující se způsobům hodnocení a jejich charakteristice a výsledky z dotazníkového šetření, které se týká hodnocení během výuky přírodopisu a biologie. Nejvíce využívanou formou je podle žáků písemné zkoušení a nejméně využívanou je ústní slovní hodnocení. Dále bylo zjištěno, že není významný rozdíl mezi žáky, kteří pojem "formativní hodnocení" znají, a žáky, kteří se s ním nesetkali. Respondenti následně uváděli, že formativní hodnocení považují za více motivující než hodnocení sumativní.cze
dc.format43 s. (64 717 znaků)
dc.format43 s. (64 717 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectevaluacecze
dc.subjectzpůsoby hodnocenícze
dc.subjectsumativní a formativní hodnocenícze
dc.subjectvýuka přírodopisucze
dc.subjectevaluationeng
dc.subjectmethods of assessmenteng
dc.subjectsummative and formative assessmenteng
dc.subjectbiology lessonseng
dc.titleZpůsoby evaluace ve výuce přírodopisu a biologie na Prachatickucze
dc.title.alternativeAssessment in Biology Education in Prachatice and Surroundingseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag35900
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focused on methods of assessment which are using during biology lessons at secondary schools and grammar school in Prachatice. In this thesis is covered general exploration which devotes methods of assessment and theirs characteristics. There are also results of questionnaire which is bearded on assessment during biology lessons. It was found out that the most using form of assessment is written examination and the least using form is oral examination. Afterwards was found out that there is not significant contrast between pupil who have heard about the term formative assessment and pupil who have never heard the term. Respondents considered formative assessment more motivating than summative assessment.eng
dc.date.accepted2015-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-Přucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeZávodská, Radka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam