dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Přibylová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:26:01Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:26:01Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31740 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá volným časem žáků prvního a druhého stupně základní školy. Cílem práce je zjistit, jaké místo mají sociální sítě ve volném čase těchto žáků. Teoretická část práce je zaměřena na následující témata: psychologický vývoj dítěte základní školy, volný čas, dítě a hra, sociální sítě, rizika sociálních sítí a internetu, vztahy na internetu. Praktická část práce porovná žáky páté a deváté třídy z města a vesnice. | cze |
dc.format | 109 s. (113 025 znaků) | |
dc.format | 109 s. (113 025 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | sociální síť | cze |
dc.subject | internet | cze |
dc.subject | vztahy na internetu | cze |
dc.subject | rizika internetu | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | město | cze |
dc.subject | vesnice | cze |
dc.subject | leisure time | eng |
dc.subject | social networks | eng |
dc.subject | the Internet | eng |
dc.subject | relationship on the Internet | eng |
dc.subject | risks of the Internet | eng |
dc.subject | primary and secondary school | eng |
dc.subject | town | eng |
dc.subject | village | eng |
dc.title | Místo sociálních sítí ve volném čase žáků | cze |
dc.title.alternative | Place of social networks on leisure of pupils | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 36653 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with leisure time of pupils attending the primary and secondary school. The aim of this thesis is to find the importance of the social networks in their free time. The theoretical part is focused on following topics: the psychological development of pupils from primary schools, leisure time, child and game, social networks, risks of social networks and the Internet and the relationships on the Internet. In the practical part there is the comparison between pupils attending the fifth and the ninth class either in a town or in a village. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-13 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |