dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Vobejdová, Helena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:26:03Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:26:03Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31743 | |
dc.description.abstract | Téma bakalářské práce je inkluzivní vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí v mateřské škole. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám problematikou sociálně znevýhodněných dětí a možnostmi jejich vzdělávání integrací a inkluzí. V teoretické části je dále popisována historie, kultura, jazyk a specifika romské kultury. V neposlední řadě je teoretická část zaměřena na předškolní věk dítěte a na stupeň vzdělávání v tomto období mateřskou školu a přípravné třídy. Praktická část je zaměřena na mé zkušenosti získané při vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí v mateřské škole. Praktická část je koncipována formou projektu. | cze |
dc.format | 70 s. (97 841 znaků) | |
dc.format | 70 s. (97 841 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sociální znevýhodnění | cze |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | romská menšina | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | přípravné třídy | cze |
dc.subject | social disadvantage | eng |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | Romany minority | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.subject | preparatory classes | eng |
dc.subject | nursery school | eng |
dc.title | Inkluzivní vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Inclusive education of socially disadvantaged children in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 36656 | |
dc.description.abstract-translated | The main aim of this thesis is integration of socially disadvantaged children at a nursery school. The thesis consists of two parts theoretical and practical one. The theoretical part deals with issues of socially disadvantaged children and possibilities of their education, integration and inclusion. Further it describes history, culture, language and particularities of Romany culture. The thesis is also aimed to pre-school age and level of education at this age nursery school and preparatory classes. The practical part is based on my personal experience that I gained during education of socially disadvantaged children at nursery school. The practical part has a form of project. | eng |
dc.date.accepted | 2015-04-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |