Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorVobejdová, Helena
dc.date.accessioned2021-12-08T09:26:03Z
dc.date.available2021-12-08T09:26:03Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31743
dc.description.abstractTéma bakalářské práce je inkluzivní vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí v mateřské škole. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám problematikou sociálně znevýhodněných dětí a možnostmi jejich vzdělávání integrací a inkluzí. V teoretické části je dále popisována historie, kultura, jazyk a specifika romské kultury. V neposlední řadě je teoretická část zaměřena na předškolní věk dítěte a na stupeň vzdělávání v tomto období mateřskou školu a přípravné třídy. Praktická část je zaměřena na mé zkušenosti získané při vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí v mateřské škole. Praktická část je koncipována formou projektu.cze
dc.format70 s. (97 841 znaků)
dc.format70 s. (97 841 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální znevýhodněnícze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectromská menšinacze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpřípravné třídycze
dc.subjectsocial disadvantageeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectRomany minorityeng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.subjectpreparatory classeseng
dc.subjectnursery schooleng
dc.titleInkluzivní vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí v mateřské školecze
dc.title.alternativeInclusive education of socially disadvantaged children in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36656
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this thesis is integration of socially disadvantaged children at a nursery school. The thesis consists of two parts theoretical and practical one. The theoretical part deals with issues of socially disadvantaged children and possibilities of their education, integration and inclusion. Further it describes history, culture, language and particularities of Romany culture. The thesis is also aimed to pre-school age and level of education at this age nursery school and preparatory classes. The practical part is based on my personal experience that I gained during education of socially disadvantaged children at nursery school. The practical part has a form of project.eng
dc.date.accepted2015-04-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam