Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorHolatová, Miroslava
dc.date.accessioned2021-12-08T09:26:09Z
dc.date.available2021-12-08T09:26:09Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31749
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřená na vysvětlení celoplošného problému zvaného "šikana". Má poukázat na problematiku šikanování, zdůraznit potřebu jejího řešení a upozornit na ni jako alarmující problém v naší společnosti. Teoretická část bude vycházet z odborné literatury, která je zaměřená na agresi, šikanu jako takovou a vše, co s ní souvisí. Definuje možné metody prevence, odhalení šikany a eventuální pomoc obětem. Praktická část je věnována výzkumu, jehož úkolem je zjistit výskyt projevů šikany na vybrané základní škole, respektive na druhém stupni, a přístup k prevenci šikany. Zmapovat rozsah osobních zkušeností žáků 7. a 8. ročníků, jak jsou žáci o šikaně informováni a jestli by uměli upozornit na šikanu probíhající v jejich okolí. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření.cze
dc.format63 s. (99 884)
dc.format63 s. (99 884)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectagresecze
dc.subjectšikanacze
dc.subjectoběťcze
dc.subjectagresorcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectrodičcze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectaggressioneng
dc.subjectbullyingeng
dc.subjectvictimeng
dc.subjectaggressoreng
dc.subjectelementary schooleng
dc.subjectteachereng
dc.subjectparenteng
dc.subjectpreventioneng
dc.titleAgresivita a šikana mezi dětmi na základní školecze
dc.title.alternativeAggressiveness and chicane among children at an elementary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36727
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focused on explaining the global problem - "bullying". This Bachelor presents the issue of bullying as an alarming problem in our society and emphasizes the need for its solution. The theoretical part is based on professional literature, which is focused on aggression and bullying. It defines the possible methods for prevention, detection and eventual help for bullying victims. The practical part is devoted to research, which determines the incidence of signs of bullying at the second level of the elementary school and approach to bullying prevention. It maps the extent of 7th and 8th grades pupils' personal experiences, the student awareness about bullying and also their capability to call attention to bullying on around them. The empirical part of this thesis is based on the quantitative research study - data collection method by structured questionnaires.eng
dc.date.accepted2015-05-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam