Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorNová, Miloslava
dc.date.accessioned2021-12-08T09:26:11Z
dc.date.available2021-12-08T09:26:11Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31751
dc.description.abstractTato práce je věnována problematice adaptace dětí s odlišným mateřským jazykem do běžné mateřské školy a možností jejich podpory v osvojování si češtiny jako druhého jazyka. Teoretická část obsahuje problematiku kurikulárních dokumentů, zabývá se druhy komunikace, sociokulturním handicapem, vývojem řeči a problematice výuky cizího jazyka v mateřské škole. Praktickou část tvoří kvalitativní výzkum, kdy prostřednictvím dlouhodobého zúčastněného pozorování je popsáno začleňování čtyř dětí z cizojazyčného prostředí a komunikace s jejich rodiči. V závěru jsou prezentovány výsledky tohoto výzkumu.cze
dc.format49
dc.format49
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDěti s odlišným mateřským jazykemcze
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectsociokulturní handicap.cze
dc.subjectChildren speaking a different mother tongueeng
dc.subjectadaptationeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectsocio-cultural handicap.eng
dc.titleKomunikace s dětmi, které neumí česky, v mateřské škole.cze
dc.title.alternativeCommunication with Children Who Cannot Speak Czech, in Kindergartens.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36764
dc.description.abstract-translatedThe text deals with the topic of adaptation of children who speak a different mother tongue to a normal Czech kindergarten environment and the possibility to support and encourage the children to learn Czech as their second language. The theoretical part involves the curriculum documentation issue, kinds of communication, socio-cultural handicap, speech development, and the problem of acquiring foreign language in the kindergarten. The part dealing with practice consists of qualitative research describing, through long-term observation, the adaptation of four children coming from foreign language environment and communication with their parents. The results of the research are presented in the conclusion.eng
dc.date.accepted2015-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam