Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠebová Šafaříková, Jitka
dc.contributor.authorČutková Adamcová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-08T09:26:17Z
dc.date.available2021-12-08T09:26:17Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31756
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá public relations a konkurenceschopností vybrané střední školy v Třeboni z pohledu zákazníka žáka a rodiče. Teoretická část popisuje public relations jako nástroj marketingové komunikace, jeho vymezení a charakteristiku, dále je zde popsáno základní rozdělení konkurenceschopnosti, psychologie reklamy a trhu. Empirická část zkoumá míru známosti, úroveň komunikace s veřejností a konkurenceschopnost vybrané střední školy právě z pohledu běžné veřejnosti ve sledovaném regionu. Cílem této práce je zhodnocení konkurenceschopnosti a vnější komunikace vybrané střední školy a navržení dalšího možného rozvoje dané školy ve sledovaných oblastech.cze
dc.format71 s.
dc.format71 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectkomunikace s veřejnostícze
dc.subjectkonkurenceschopnostcze
dc.subjectstřední školacze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectpsychologie reklamy a trhucze
dc.subjectkonkurenční výhodacze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectcompetitivenesseng
dc.subjecthigh schooleng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectpsychology of the advertising and the marketeng
dc.subjectcompetitive advantageeng
dc.subjectmotivationeng
dc.titlePublic relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodičecze
dc.title.alternativePublic relations and competitiveness of selected high school from the perspective of the customer - the student and parentseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag36961
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with public relations and competitiveness in selected high school in Trebon from the perspective of the customer - the student and parents. The theoretical part describes public relations as a marketing communication tool, its definition and characteristics. There is also described the basic division of competitiveness, advertising and market psychology. The empirical part examines the degree of familiarity, the level of public relations and the competitiveness of selected high school from the view of the general public in the region. The aim of this work is to evaluate the competitiveness and public relations of this high school and propose possible further development in the concerned areas.eng
dc.date.accepted2015-05-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam