Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHebíková Kubátová, Lenka
dc.contributor.authorŘeháková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T09:26:31Z
dc.date.available2021-12-08T09:26:31Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31770
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání v sociálních službách. Teoretická část práce popisuje sociální práci, její druhy, formy, vysvětluje pojem kvalita v sociálních službách v souvislosti se Standardy kvality sociálních služeb a její součástí je i podkapitola o financování sociálních služeb. V teoretické části práce je samozřejmě zmíněn i pojem dalšího vzdělávání v sociálních službách, profesní rozvoj zaměstnanců a podkapitola o akreditaci vzdělávacích zařízení a akreditaci vzdělávacích programů. Cílem práce bylo zjistit nejčastěji používané formy dalšího vzdělávání využívané v sociálních službách, nejpřínosnější formy dalšího vzdělávání určené pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách a závislost finančních prostředků poskytovatelů sociálních služeb určených k dalšímu vzdělávání k jednotlivým formám dalšího vzdělávání. V praktické části jsou popsány výsledky získané ze smíšeného výzkumu pro zmapování problematiky ve větší šíři. Nejprve bylo realizováno kvalitativní šetření pomocí polostrukturovaného rozhovoru s vedoucími pracovníky ve vybraných zařízeních sociálních služeb. Pro zpracování problematiky ve větší šíři byl následně proveden výzkum kvantitativní pomocí ankety, která byla rozesílána mailem vedoucím pracovníkům zařízení, uvedená v Registru poskytovatelů sociálních služeb z celé republiky. Výsledky smíšeného výzkumu poskytly nejen odpovědi na výzkumné otázky, ale též přispěly ke splnění stanovených cílů. Práce by měla posloužit ke zvýšení informovanosti v oblasti dalšího vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách a případně i jako podklad pro další výzkum.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSociální službacze
dc.subjectkvalitacze
dc.subjectdalší vzdělávánícze
dc.subjectsociální pracovníkcze
dc.subjectpracovník v sociálních službáchcze
dc.subjectvzdělávací zařízení.cze
dc.subjectSocial serviceeng
dc.subjectqualityeng
dc.subjectfurther educationeng
dc.subjectsocial workereng
dc.subjectsocial serviceseng
dc.subjecteducational facilities.eng
dc.titleDalší vzdělávání v sociálních službáchcze
dc.title.alternativeFurther Education in Social Serviceseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37119
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with further education in social services. The theoretical part describes social work, its types, forms and it explains the concept of quality in social services in relation to the standards of social services. It also includes a sub-chapter that deals with the financing of social services. The concept of continuing education in social services is mentioned in the theoretical part as well as a professional development and also there is a sub-chapter that explains the accreditation of educational institutions and accreditation of educational programs. The aim of the study was to determine the most commonly used forms of further education applied in social services as well as the most beneficial forms of continuing education for social workers and social service workers and a dependence of funding of various forms of continuing education by providers of social services. The results, obtained from a mixed research for mapping this issue more broadly, are described in the practical part. At first a qualitative research was realized by using semi-structured interview with senior staff in selected social service facilities. In order to process the issue more broadly a quantitative research survey was carried out and was based on email answers from executives of facilities listed in the registry of social service providers from across the country. The results from the mixed research provided not only answers to the research questions but also contributed to meeting the determined targets. The thesis should serve the increase of the awareness in the field of further education of social workers and workers in social services and also could possibly serve as a base for further research.eng
dc.date.accepted2015-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam