Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrbánek, Petr
dc.contributor.authorPechková, Šárka
dc.date.accessioned2021-12-08T09:26:43Z
dc.date.available2021-12-08T09:26:43Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31781
dc.description.abstractPřekládaná bakalářská práce se věnuje tématu klima učitelského sboru. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část se věnuje teoretickým východiskům dané problematiky jsou zde vysvětleny základní pojmy, dále jsou popsány některé faktory ovlivňující klima a také výzkumné nástroje, kterými lze sociální klima zkoumat. V neposlední řadě jsou zmíněny některé výzkumy sociálního klimatu učitelských sborů. V druhé (výzkumné) části práce je popsána metodika výzkumného šetření. Jako výzkumný nástroj byl zvolen standardizovaný dotazník OCDQ RS. Následně jsou popsány a interpretovány výsledky výzkumného šetření, které provedla autorka v jedné konkrétní střední škole. Výsledky jsou následně diskutovány a komparovány a již proběhlými výzkumy v této oblasti. Z výsledků výzkumného šetření vyplývá, že klima učitelského sboru zkoumané střední školy je poměrně otevřené a ve své práci jsou vysoce angažovaní. Významné rozdíly ve vnímání klimatu se neobjevily u žádné z porovnávaných podskupin. Bakalářská práce bude poskytnuta vedení střední školy, kde bylo výzkumné šetření provedeno a také může sloužit jako zdroj informací pro další výzkumná šetření v této oblasti.cze
dc.format53 s.
dc.format53 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSociální klimacze
dc.subjectstřední školacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectučitelský sborcze
dc.subjectředitelcze
dc.subjectdotazník OCDQ-RScze
dc.subjectSocietal climateeng
dc.subjecthigh schooleng
dc.subjectteachereng
dc.subjectteaching staffeng
dc.subjectheadmastereng
dc.subjectquestionnaire OCDQ-RSeng
dc.titleSociální klima učitelského sborucze
dc.title.alternativeThe social climate of the teaching staffeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37425
dc.description.abstract-translatedThe bachelor paper is focused on the topic of the teaching staff climate. The paper is divided into two main parts. The first part deals with theoretical solutions of set issues basic concepts, description of chosen factors that influence the climate, and research tools that can be used for studying the societal climate. The second (research) part describes the methodology of the research. Standardized questionnaire OCDQ-RS was selected as the research tool. The results, taken at a high school by the author, are depicted and interpreted afterwards, and discussed and compared with the already existing results in this field. The results show that the societal climate of the researched high school is quite open and the teachers are highly involved. There were no significant differences in compared subgroups. The bachelor paper is going to be provided to the management of high school where the research took place, and it can be useful as the source of information for future research studies in this area.eng
dc.date.accepted2015-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam