Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorNachtneblová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T09:27:03Z
dc.date.available2021-12-08T09:27:03Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31799
dc.description.abstractCílem bakalářské práce na téma " Výuka plavání v mateřských školách" bylo zachytit formy výuky plavání u dětí v předškolním věku a poukázat na pozitivní a negativní motivační faktory této oblíbené aktivity, objevující se v mateřských školách. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán tělesný a pohybový rozvoj dítěte v předškolním věku, dále navazuje na plaveckou výuku pro děti ve věku pěti až šesti let. V praktické části jsou představovány výsledky kvalitativního výzkumu, realizované metodou pozorování a rozhovorů s dětmi předškolního věku. Některé rozhovory byly pořízeny hned po plaveckém výcviku a jiné byly zaznamenány v mateřských školách. Výsledky ukázaly, že děti plavání zbožňují, především mají rády radovánky ve vodě, které jsou uskutečňovány pomocí her. Mimo jiné bylo zjištěno, že si děti z výuky plavání odnáší převážně jenom pozitivní emoce a prožitky.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýuka plavánícze
dc.subjectdítě v předškolním věkucze
dc.subjectplavání v mateřských školáchcze
dc.subjectswimming lessonseng
dc.subjectbaby preschoolerseng
dc.subjectswimming in kindergartenseng
dc.titleVýuka plavání v mateřských školáchcze
dc.title.alternativeSwimming instruction in Kindergartenseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37697
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis "Swimming lessons in kindergartens" was to capture the form of swimming tuition for children of preschool age and to point out the positive and negative motivational factors in this popular activity occurring in kindergartens. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes the physical and motoric development of a child in preschool age and follows in swimming lessons for children aged five to six years. In the practical part are presented the results of qualitative research implemented by a method of observation and interviews with preschool children. Some interviews were taken immediately after swimming training and others were reported in kindergartens. The results showed that children adore swimming, especially they like fun in the water, which is realized by means of games. Among other things, it was found that children mainly carry off from swimming lessons only positive emotions and experiences.eng
dc.date.accepted2015-04-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam