Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorFořtová, Miroslava
dc.date.accessioned2021-12-08T09:27:07Z
dc.date.available2021-12-08T09:27:07Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31802
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Užití metod dramatické výchovy v mateřské škole" rozebírá, jaké metody dramatické výchovy jsou využívány v mateřských školách. Jejím cílem je zjistit, zda jsou tyto metody pro děti zajímavé a aktivizující. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje pojem dramatické výchovy, popisuje vývoj dramatické výchovy ve světě a v České republice. Dále se zaměřuje na její cíle, úkoly, metody a techniky. Zmiňuje osobnost učitele, zásady působení na děti a přínos dramatické výchovy, především v oblasti aktivizace. Praktická část přináší výsledky kvalitativního šetření realizovaného metodou pozorování, které je doplněné o postojové škály. Výzkumný soubor tvoří děti předškolního věku, pozorování i postojové škály probíhaly v prostorách mateřských škol.cze
dc.format81 s.
dc.format81 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjectdramatická výchovacze
dc.subjecthracze
dc.subjectmetody a technikycze
dc.subjectosobnost učitelecze
dc.subjectpreschool-age childeng
dc.subjectdrama in educationeng
dc.subjectplayeng
dc.subjectmethods and techniqueseng
dc.subjectteacher's personalityeng
dc.titleUžití metod dramatické výchovy v mateřské školecze
dc.title.alternativeThe use of Methods in Drama Education at Nursery Schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37700
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis on the theme "Use of methods of drama in education in kindergartens" analyses what methods of drama in education are used in kindergartens. Its aim is to determine whether these methods are interesting and stimulating for children. The thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical part explains the concept of drama in education and describes the development of drama in education in the world and in the Czech Republic. It also focuses on its goals, objectives, methods, and techniques. It mentions the teacher's personality, principles of influencing children, and the benefit of drama in education, especially in the area of stimulating. The practical part presents the results of the qualitative survey conducted by observing, to which attitude scales are added. The set for the research consists of preschool-age children; observation and attitude scales took place in the premises of kindergartens.eng
dc.date.accepted2015-04-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam