dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Fořtová, Miroslava | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:27:07Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:27:07Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31802 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce na téma "Užití metod dramatické výchovy v mateřské škole" rozebírá, jaké metody dramatické výchovy jsou využívány v mateřských školách. Jejím cílem je zjistit, zda jsou tyto metody pro děti zajímavé a aktivizující. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje pojem dramatické výchovy, popisuje vývoj dramatické výchovy ve světě a v České republice. Dále se zaměřuje na její cíle, úkoly, metody a techniky. Zmiňuje osobnost učitele, zásady působení na děti a přínos dramatické výchovy, především v oblasti aktivizace. Praktická část přináší výsledky kvalitativního šetření realizovaného metodou pozorování, které je doplněné o postojové škály. Výzkumný soubor tvoří děti předškolního věku, pozorování i postojové škály probíhaly v prostorách mateřských škol. | cze |
dc.format | 81 s. | |
dc.format | 81 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dítě předškolního věku | cze |
dc.subject | dramatická výchova | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | metody a techniky | cze |
dc.subject | osobnost učitele | cze |
dc.subject | preschool-age child | eng |
dc.subject | drama in education | eng |
dc.subject | play | eng |
dc.subject | methods and techniques | eng |
dc.subject | teacher's personality | eng |
dc.title | Užití metod dramatické výchovy v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | The use of Methods in Drama Education at Nursery School | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 37700 | |
dc.description.abstract-translated | This Bachelor thesis on the theme "Use of methods of drama in education in kindergartens" analyses what methods of drama in education are used in kindergartens. Its aim is to determine whether these methods are interesting and stimulating for children. The thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical part explains the concept of drama in education and describes the development of drama in education in the world and in the Czech Republic. It also focuses on its goals, objectives, methods, and techniques. It mentions the teacher's personality, principles of influencing children, and the benefit of drama in education, especially in the area of stimulating. The practical part presents the results of the qualitative survey conducted by observing, to which attitude scales are added. The set for the research consists of preschool-age children; observation and attitude scales took place in the premises of kindergartens. | eng |
dc.date.accepted | 2015-04-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |