Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorKollerová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T09:27:08Z
dc.date.available2021-12-08T09:27:08Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31803
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá volnou, neboli spontánní hrou předškolních dětí v mateřské škole. V teoretické části je na základě poznatků z odborných pramenů charakterizována hra a nejdůležitější poznatky o ní, jsou zde uvedeny různé teorie a typy her, práce seznamuje s významem hry a důraz je kladen na význam volné hry v předškolním vzdělávání. Práce dále také seznamuje s rozdílem mezi hrou spontánní (volnou), hrou řízenou a hrou didaktickou. Praktická část je zaměřena na možnosti podpory volné hry v mateřské škole, jsou zde prezentovány výsledky zrealizovaného dlouhodobého projektu, zaměřeného na podporu spontánních herních činností. Sběr dat v tomto projektu byl uskutečněn formou pozorování.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectvolná hracze
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectfree playeng
dc.titleVolná hra předškolních dětí v mateřské školecze
dc.title.alternativeFree Play of preschool Children in Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37701
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with free or spontaneous play of preschool children in kindergarten. The theoretical part consists of the characterization of the play and most important knowledge about it based on the findings from the expert sources, presentation of various theories and types of games. The paper introduces the importance of play with the emphasis put on the significance of free play in the preschool education. The thesis then presents the difference between the spontaneous (free) play, controlled play and didactic play. The practical part is focused on the possibilities of support of the free play in kindergartens, presents the results of implemented long-term project aimed at promoting spontaneous playing activities. The collection of data for this project was carried out through observation.eng
dc.date.accepted2015-04-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam