dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Kollerová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:27:08Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:27:08Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31803 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá volnou, neboli spontánní hrou předškolních dětí v mateřské škole. V teoretické části je na základě poznatků z odborných pramenů charakterizována hra a nejdůležitější poznatky o ní, jsou zde uvedeny různé teorie a typy her, práce seznamuje s významem hry a důraz je kladen na význam volné hry v předškolním vzdělávání. Práce dále také seznamuje s rozdílem mezi hrou spontánní (volnou), hrou řízenou a hrou didaktickou. Praktická část je zaměřena na možnosti podpory volné hry v mateřské škole, jsou zde prezentovány výsledky zrealizovaného dlouhodobého projektu, zaměřeného na podporu spontánních herních činností. Sběr dat v tomto projektu byl uskutečněn formou pozorování. | cze |
dc.format | 66 s. | |
dc.format | 66 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | volná hra | cze |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | free play | eng |
dc.title | Volná hra předškolních dětí v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Free Play of preschool Children in Kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 37701 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with free or spontaneous play of preschool children in kindergarten. The theoretical part consists of the characterization of the play and most important knowledge about it based on the findings from the expert sources, presentation of various theories and types of games. The paper introduces the importance of play with the emphasis put on the significance of free play in the preschool education. The thesis then presents the difference between the spontaneous (free) play, controlled play and didactic play. The practical part is focused on the possibilities of support of the free play in kindergartens, presents the results of implemented long-term project aimed at promoting spontaneous playing activities. The collection of data for this project was carried out through observation. | eng |
dc.date.accepted | 2015-04-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |