Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorKromková, Simona
dc.date.accessioned2021-12-08T09:27:12Z
dc.date.available2021-12-08T09:27:12Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31807
dc.description.abstractBakalářská práce se v teoretické části zaobírá celkovou charakteristikou dítěte v předškolním období. Dále jsou vysvětleny pojmy školní připravenost a školní zralost, kde jsou uvedeny požadavky na jednotlivé její složky fyzická, psychická, emocionální a sociální zralost. Také se věnuje faktorům, které mohou ovlivnit vstup dítěte do školy, zabývá se diagnostikou v mateřské škole a popisuje možné činnosti a metody, které rozvíjí dětské dovednosti. V praktické části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které bylo zaměřeno na rodiče předškolních dětí, konkrétně, jak jsou informování o problematice týkající se přípravy a vstupu dítěte do základní školy a jak toto období vnímají.cze
dc.format57 s.
dc.format57 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcharakteristika předškolního obdobícze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectškolní připravenostcze
dc.subjectdiagnostikacze
dc.subjectrodičecze
dc.subjectthe characteristic of preschool periodeng
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectschool preparednesseng
dc.subjectdiagnosticseng
dc.subjectparentseng
dc.titlePředstavy rodičů předškolních dětí o připravenosti jejich dětí pro vstup na základní školucze
dc.title.alternativeConcepts of parents of pre-school children about their readiness to enter primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37708
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s thesis in its theoretical part aims to characterize child in preschool period. Further, the thesis describes the terms school preparedness and school maturity the requirements for their parts are also being mentioned physical, mental, emotional or social maturity. Further it mentions factors which may influence the entrance of a child to school; it deals with diagnostics in nursery school, and describes methods and activities which develop child skills. In the practical part there is an evaluated questionnaire, which was targeted at parents of preschool children, in particular, how well or badly they are informed about preparation and the entrance of a child to grammar school and how they perceive this period of time.eng
dc.date.accepted2015-04-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam