dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Kromková, Simona | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:27:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:27:12Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31807 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se v teoretické části zaobírá celkovou charakteristikou dítěte v předškolním období. Dále jsou vysvětleny pojmy školní připravenost a školní zralost, kde jsou uvedeny požadavky na jednotlivé její složky fyzická, psychická, emocionální a sociální zralost. Také se věnuje faktorům, které mohou ovlivnit vstup dítěte do školy, zabývá se diagnostikou v mateřské škole a popisuje možné činnosti a metody, které rozvíjí dětské dovednosti. V praktické části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které bylo zaměřeno na rodiče předškolních dětí, konkrétně, jak jsou informování o problematice týkající se přípravy a vstupu dítěte do základní školy a jak toto období vnímají. | cze |
dc.format | 57 s. | |
dc.format | 57 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | charakteristika předškolního období | cze |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | školní připravenost | cze |
dc.subject | diagnostika | cze |
dc.subject | rodiče | cze |
dc.subject | the characteristic of preschool period | eng |
dc.subject | school maturity | eng |
dc.subject | school preparedness | eng |
dc.subject | diagnostics | eng |
dc.subject | parents | eng |
dc.title | Představy rodičů předškolních dětí o připravenosti jejich dětí pro vstup na základní školu | cze |
dc.title.alternative | Concepts of parents of pre-school children about their readiness to enter primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 37708 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor´s thesis in its theoretical part aims to characterize child in preschool period. Further, the thesis describes the terms school preparedness and school maturity the requirements for their parts are also being mentioned physical, mental, emotional or social maturity. Further it mentions factors which may influence the entrance of a child to school; it deals with diagnostics in nursery school, and describes methods and activities which develop child skills. In the practical part there is an evaluated questionnaire, which was targeted at parents of preschool children, in particular, how well or badly they are informed about preparation and the entrance of a child to grammar school and how they perceive this period of time. | eng |
dc.date.accepted | 2015-04-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |