dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Vavřincová, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:27:15Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:27:15Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31809 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce " Školní očekávání předškoláků" pojednává o připravenosti dětí předškolního věku na vstup do základní školy a hlavně se zaměřuje na dítě, jeho očekávání a představy o škole. Teoretická část práce obsahuje kapitolu se stručnou všeobecnou charakteristikou dítěte předškolního věku. Následující kapitola popisuje školní zralost a všechny její složky, které ji mohou ovlivnit. Ve výzkumné části jsou použity metody kvalitativního výzkumu. Tato část se zaměřuje na děti, které jsou po zápisu do základních škol a mají o nástupu v září své představy. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak se děti do školy těší a co očekávají. Také jestli na jejich představy mají vliv rodiče a blízcí, a pokud mají, tak jestli v nich vzbuzují pocit radosti nebo zastrašení. | cze |
dc.format | 54 | |
dc.format | 54 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dítě předškolního věku | cze |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | odklad | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | pre-school age child | eng |
dc.subject | elementary school maturity | eng |
dc.subject | postponement | eng |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.title | Školní očekávání předškoláků | cze |
dc.title.alternative | What do preschool children expect from school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 37725 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the children of pre-school age and their readiness for elementary school. It is mainly focused on the child and the child's expectations and ideas about school. The theoretical part contains a chapter in which a brief general characterization of a pre-school child is provided. The next chapter describes elementary school maturity and the factors that influence it. In the research part, quantitative research methods are used. This part is targeted at children who were enrolled for elementary school and have their own expectations about entering school in September. The goal of the research is to find out whether the children are looking forward to entering school and what are their expectations. Another part of the research is to analyze whether the children's parents and relatives influence their expectations, and if so, whether they arouse excitement or fear in the children. | eng |
dc.date.accepted | 2015-04-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |