Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorVavřincová, Aneta
dc.date.accessioned2021-12-08T09:27:15Z
dc.date.available2021-12-08T09:27:15Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31809
dc.description.abstractBakalářská práce " Školní očekávání předškoláků" pojednává o připravenosti dětí předškolního věku na vstup do základní školy a hlavně se zaměřuje na dítě, jeho očekávání a představy o škole. Teoretická část práce obsahuje kapitolu se stručnou všeobecnou charakteristikou dítěte předškolního věku. Následující kapitola popisuje školní zralost a všechny její složky, které ji mohou ovlivnit. Ve výzkumné části jsou použity metody kvalitativního výzkumu. Tato část se zaměřuje na děti, které jsou po zápisu do základních škol a mají o nástupu v září své představy. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak se děti do školy těší a co očekávají. Také jestli na jejich představy mají vliv rodiče a blízcí, a pokud mají, tak jestli v nich vzbuzují pocit radosti nebo zastrašení.cze
dc.format54
dc.format54
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectodkladcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectpre-school age childeng
dc.subjectelementary school maturityeng
dc.subjectpostponementeng
dc.subjectelementary schooleng
dc.titleŠkolní očekávání předškolákůcze
dc.title.alternativeWhat do preschool children expect from schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37725
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the children of pre-school age and their readiness for elementary school. It is mainly focused on the child and the child's expectations and ideas about school. The theoretical part contains a chapter in which a brief general characterization of a pre-school child is provided. The next chapter describes elementary school maturity and the factors that influence it. In the research part, quantitative research methods are used. This part is targeted at children who were enrolled for elementary school and have their own expectations about entering school in September. The goal of the research is to find out whether the children are looking forward to entering school and what are their expectations. Another part of the research is to analyze whether the children's parents and relatives influence their expectations, and if so, whether they arouse excitement or fear in the children.eng
dc.date.accepted2015-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam