Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorČermáková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T09:27:16Z
dc.date.available2021-12-08T09:27:16Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31810
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá charakteristikou ideální učitelky mateřské školy. Předmětem zájmu této práce je zjistit, jak na učitelku MŠ pohlížejí rodiče, jejichž děti mateřskou školu navštěvují. Teoretická část práce je věnována popisu učitelky mateřské školy, její osobnosti a rolím. Práce se dále zabývá typologií předškolního pedagoga. V neposlední řadě jsou v teoretické části definovány kompetence a dovednosti učitelky. Závěr teoretické části je věnován tématu vzdělávání předškolního pedagoga. Praktická část má za cíl definovat ideální učitelku mateřské školy z pohledu rodičů. Výzkumné šetření bylo realizováno dotazníkovou metodou ve vybraných mateřských školách v Českých Budějovicích.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectideální učitelka mateřské školycze
dc.subjectosobnost pedagogacze
dc.subjectkompetence pedagogacze
dc.subjectrole učitelkycze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectideal kindergarten teachereng
dc.subjectpersonality of the teachereng
dc.subjectteacher competencieseng
dc.subjectrole teachereng
dc.subjecteducationeng
dc.titleIdeální učitelka mateřské školy z pohledu rodičůcze
dc.title.alternativeIdeal teacher in kindergarten from the perspective of parentseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37726
dc.description.abstract-translatedThis bachelor degree thesis analyses what the ideal characteristics of a kindergarten teacher should be. The other focus of this works is to research what kind of relationship parents, whose child attends the kindergarten, develop with the kindergarten teacher. There are two parts to this work. The theoretical part of the thesis considers in detail the personality of the teacher and the variety of the teacher's roles. The next section considers the typology of the teacher. Furthermore, this section defines the competence and required abilities of the teacher. Finally, the need for continuous education of the teacher is discussed. The practical part of the thesis aims to define an 'ideal' kindergarten teacher from the perspective of the child's parents. The parent survey questionnaires at selected kindergartens in Ceske Budejovice were used as a method of research.eng
dc.date.accepted2015-04-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam