Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorNovotná, Nikola
dc.date.accessioned2021-12-08T09:27:25Z
dc.date.available2021-12-08T09:27:25Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31818
dc.description.abstractV bakalářské práci se zabývám učitelkou mateřské školy, jejími kompetencemi a jejím ideálním obrazem v očích dětí. V teoretické části sleduji profesní identitu a kompetence předškolního pedagoga s důrazem na jeho osobnostní a komunikační vybavenost. Zmiňuji se o pedagogické profesi z pohledu historického, o vzdělávání pedagogů a požadavcích na učitele mateřské školy. Dále se věnuji kompetencím učitelky mateřské školy a sebereflexi, která je pro toto zaměstnání nepostradatelným článkem. Výzkumné šetření v praktické části je postaveno na představách a tužbách předškolních dětí o své ideální paní učitelce/panu učiteli v mateřské škole. Ke svému výzkumu jsem použila techniku rozhovoru a analýzu výtvarného projevu.cze
dc.format51 s.
dc.format51 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKompetence pedagogacze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectvzdělání pedagogůcze
dc.subjectpedagogical competenceseng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.subjectpedagogical educationeng
dc.titleUčitelka mateřské školy a její kompetencecze
dc.title.alternativeThe Kindergarten Teacher and her Competenceseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37755
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis deals with the profession of a nursery teacher, their competences and their ideal image through the eyes of children. The theoretical part describes a professional identity and competences of a nursery teacher focusing on their personal and communicative skills. The pedagogical profession is mentioned here from the historical perspective, next the pedagogical education and requirements on teachers are dealt with. This is followed by description of nursery teachers´ competences as well as self-reflection, which is an essential component of this profession. The research conducted in the practical part is based on ideas and desires of pre-school children about an ideal nursery teacher. The research was carried out by the means of dialogue technique and art performance analysis.eng
dc.date.accepted2015-04-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam