Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorPeterková, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T09:27:26Z
dc.date.available2021-12-08T09:27:26Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31819
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou tvorby školního vzdělávacího programu v pedagogické praxi. V teoretické části jsou uvedeny kurikulární dokumenty, ze kterých vycházejí předpisy pro tvorbu školních vzdělávacích programů, a popsány zásady pro tvorbu školních vzdělávacích programů pro předškolní vzdělávání. V praktické části se práce zabývá zkušenostmi s tvorbou školních vzdělávacích programů. Formou dotazníkové metody a metody rozhovoru se snaží popsat problémy s tvorbou a zmapovat případné požadavky na metodickou pomoc pro příští práci.cze
dc.format52 stran
dc.format52 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKurikulumcze
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícze
dc.subjectŠkolní vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícze
dc.subjectTřídní vzdělávací programcze
dc.subjectCurriculumeng
dc.subjectGeneral educational program for pre-school educationeng
dc.subjectSchooling educational program for pre-school educationeng
dc.subjectClass educational program.eng
dc.titleTvorba školního vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávánícze
dc.title.alternativeCreating School Education Programme for Preschool Education.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37756
dc.description.abstract-translatedThis bachelor dissertation thesis deals with the matters concerning formation of scholastic educational scheme in pedagogical practice. In the theoretical part I enclose the curricural documents that are the base for regulations from which the schooling educational programmes are created. In this part there are also described the principles that form the schooling educational programmes for pre-school education. The practical part of my dissertation work deals with the actual experiences with formation of scholastic educational syllabus / programmes. Via method of questionnaires and dialogue this thesis is trying to describe the problems that might arise within the above mentioned formation of the programmes. The main aim is also to chart possible requirements for methodical assistance in following studies.eng
dc.date.accepted2015-04-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam