dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Fialová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:28:01Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:28:01Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31846 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá tím, zda sociální prostředí, ze kterého dítě nastupuje do mateřské školy, má vliv na jeho adaptaci. Práce vymezuje socializaci, sociální prostředí, kulturu, rodinu, náhradní rodinnou péči a rozdílnou adaptaci. Praktická část představuje výsledky v pozorování dětí z různého sociálního prostředí ve vybraných oblastech. Doplňující informace byly získány z dotazníků pro rodiče o jejich dítěti. Během výzkumu byl popsán průběh adaptace vzhledem k sociálnímu prostředí, ve kterém dítě vyrůstá. Cílem práce bylo zjistit, zda jsou rozdíly v adaptaci mezi dětmi, jak se rozdíly projevují a co je příčinami. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Sociální prostředí | cze |
dc.subject | kultura | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | náhradní rodinná péče | cze |
dc.subject | rozdílná adaptace | cze |
dc.subject | Social environment | eng |
dc.subject | culture | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | foster family care | eng |
dc.subject | different adaptation | eng |
dc.title | Vliv sociálního prostředí na adaptaci dítěte v MŠ | cze |
dc.title.alternative | Child's nursery school adaptation impact of social enviroment | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 37913 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with an issue if the social environment which a child comes from into nursery school has an impact on child's adaptation. The thesis defines socialization, social environment, culture, family, foster family care and different adaptation. The practical part of this thesis submits the results of observed children from different social environment in chosen areas. Additional information were gained from questionnaires for parents about their children. During the investigation the process of adaptation was described due to the social environment the child grows in. The main aim of this thesis was to find out if there are some differences between the children, how the problems are manifested and what the causes of them are. | eng |
dc.date.accepted | 2015-04-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |