Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPexa, Petr
dc.contributor.authorHolečková, Kristýna
dc.date.accessioned2021-12-08T09:28:24Z
dc.date.available2021-12-08T09:28:24Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31862
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zpracovat možnosti tvorby počítačových her s využitím HTML5, JavaScriptové knihovny jQuery a engine pro simulaci fyziky Box2D. Hry využívající HTML5 fungují na počítačích, chytrých telefonech i tabletech, včetně iPhonů a iPadů. Jsou psané pomocí JavaScriptu, kaskádových stylů CSS3 a elementů HTML5. Díky této formě her se vyřešil problém s kompatibilitou u webových prohlížečů Applu. Tyto prohlížeče (včetně u mobilních zařízení) nepodporují dosavadní a tradiční technologii Flash. Součástí této práce bude popis principu vytváření her pomocí těchto technologií a postup při jejich následném publikování na internetu. Dále v bakalářské práci bude porovnání výhod a nevýhod vývoje a nasazení HTML5 herních aplikací oproti obdobným hrám, realizovaných pomocí tradiční technologie Flash. Praktická část bude obsahovat několik online her, na kterých bude otestována podpora této nové technologie v dostupných verzích webových prohlížečů a zpracována podrobná dokumentace a tutoriál.cze
dc.format91 stran
dc.format91 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectHTML5cze
dc.subjecthrycze
dc.subjectjQuerycze
dc.subjectBox2Dcze
dc.subjectJavaScriptcze
dc.subjectCSS3cze
dc.subjecttechnologie Flashcze
dc.subjectHTML5eng
dc.subjectgameseng
dc.subjectjQueryeng
dc.subjectBox2Deng
dc.subjectJavaScripteng
dc.subjectCSS3eng
dc.subjectFlash technologyeng
dc.titleProgramování her v HTML5 pomocí knihoven jQuery a Box2Dcze
dc.title.alternativeProgramming HTML5 games using libraries jQuery and Box2Deng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38017
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to process possibilities of creating computer games with application of HTML 5, JQuery (JavaScript library), and Box2D (an engine for physics simulation) . Games using HTML 5 work on computers, smartphones and tablets, including IPhones, and IPads. They are written in JavaScript, cascading styles CSS3 and elements of HTML5. Due to this form of games, the compatibility problem of Apple's web browsers is solved.. These web browsers (including those of mobile devices) don´t support existing and traditional Flash technology. A part of this work is a description of principle of creating games using technologies, which are mentioned above, and the process of their later publication on the Internet. In another part of this bachelor thesis, positives and negatives of development and use of HTML 5 gaming applications are compared against those of other similar games using traditional Flash technology. The practical part of this thesis includes testing of support of this new technology in available web browser version on several online games, and also a detailed documentation and a tutorial to the testing.eng
dc.date.accepted2015-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineTchVu-ITucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam