Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSuchánková, Eva
dc.contributor.authorZemanová Zlatušková, Simona
dc.date.accessioned2021-12-08T09:28:33Z
dc.date.available2021-12-08T09:28:33Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31868
dc.description.abstractPráce se zabývá projevy mutistického dítěte v mateřské škole. Cílem je snaha o zachycení konkrétních spouštěčů vzniku mutismu a popis specifického postupu při odbourávání komunikační bariéry. V teoretické části je popsaný řečový vývoj dítěte, charakteristika mutismu, jeho dělení, etiologie a terapie. Praktická část popisuje chování dětí v mateřské škole, komunikaci s učitelkami, s personálem a s ostatními dětmi. Dále popisuje výchovné postupy a uplatňovaný výchovný styl v rodině. Jsou uvedeny i záznamy z logopedických a psychologických vyšetření dětí. V závěru jsou rozebrány edukační postupy učitelek, které byly použity při práci s těmito dětmi a jsou zde popsány pravděpodobné spouštěče vzniku mutismu u sledovaných dětí.cze
dc.format65 s.
dc.format65 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmutismuscze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectučitelka v mateřské školecze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectmutismeng
dc.subjectchildeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectkindergarten teachereng
dc.subjectfamilyeng
dc.titleDítě s mutismem v mateřské školecze
dc.title.alternativeThe child with mutism in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38073
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with symptoms of child with mutism in kindergarten. The aim of this work is attempt to capture specific trigger formation of mutism and description of the specific procedure for the breakdown of communication barriers. In the theoretical part describes speech development of the child, characteristics of mutism, its division, etiology and therapy. In the practical part is described the behavior of children in kindergarten, their communication with teachers, the staff and other children. Furthermore, this section describes the procedures and implementation of parents education style in the family. Records from speech therapy and psychological examinations of children are also included. In conclusion, discussed the educational practices of teachers that were used when working with these children and there are described probable starters formation of mutism for monitored children.eng
dc.date.accepted2015-04-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam