Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorHolá, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-08T09:28:39Z
dc.date.available2021-12-08T09:28:39Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31872
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je zjistit pohled na vysokoškolskou přípravu v rámci oboru Učitelství pro MŠ, a to pohled studenta kombinované formy vysokoškolského studia. V práci je vymezen pojem profesní rozvoj, stručně je představena historie profese pedagoga mateřské školy. Dále je zde popsána strategie vzdělávání pedagogů mateřských škol v prostředí současné České republiky a srovnána se situací v zahraničí. V teoretické části jsou taktéž specifikovány osobnostní i profesní požadavky na pedagoga mateřských škol. Praktická část přináší výsledky kvantitativního dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit motivy pro volbu vysokoškolského studia. Řeší také názory studentů kombinované formy studia na úroveň a efektivitu studia a na využitelnost získaných poznatků v praxi pedagoga mateřské školy. KLÍČOVÁ SLOVAcze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPedagog mateřské školycze
dc.subjectprofesní rozvojcze
dc.subjectosobnost učitelecze
dc.subjectvzdělávání pedagogůcze
dc.subjectkvalifikace učitelůcze
dc.subjectkombinovaná forma studiacze
dc.subjectvysokoškolské studiumcze
dc.subjectmotivy ke studiucze
dc.subjectKindergarten´s teachereng
dc.subjecta professional developmenteng
dc.subjectteacher´s personalityeng
dc.subjecteducation of teacherseng
dc.subjectqualification of teacherseng
dc.subjecta combined studyeng
dc.subjectuniversity studyeng
dc.subjectthemes for studyeng
dc.titleVysokoškolské studium oboru Učitelství pro MŠ z pohledu studenta kombinovaného studiacze
dc.title.alternativeUniversity studies of Teaching subject for nursery school from combined study students point of vieweng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38079
dc.description.abstract-translatedThe main aim of the bachelor thesis is to find out the point of view on educated preparation of kindergarten teachers from the point of view of a student who studies combined form. The notion of professional development is defined and the history of teacher's profession is briefly introduced. Then the strategy for teacher education is described and compared with a situation in foreign countries. The personal and professional requests about kindergarten teachers are spefied in the theoretical part. The practical part brings the results from the quantitative research. Its aim was to discover the motives for a choice of university studies. It deals with notions of combined study students on the level and efficiency of study and usability of acquired information in a practical world. KEYWORDSeng
dc.date.accepted2015-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam