dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Holá, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:28:39Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:28:39Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31872 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit pohled na vysokoškolskou přípravu v rámci oboru Učitelství pro MŠ, a to pohled studenta kombinované formy vysokoškolského studia. V práci je vymezen pojem profesní rozvoj, stručně je představena historie profese pedagoga mateřské školy. Dále je zde popsána strategie vzdělávání pedagogů mateřských škol v prostředí současné České republiky a srovnána se situací v zahraničí. V teoretické části jsou taktéž specifikovány osobnostní i profesní požadavky na pedagoga mateřských škol. Praktická část přináší výsledky kvantitativního dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit motivy pro volbu vysokoškolského studia. Řeší také názory studentů kombinované formy studia na úroveň a efektivitu studia a na využitelnost získaných poznatků v praxi pedagoga mateřské školy.
KLÍČOVÁ SLOVA | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Pedagog mateřské školy | cze |
dc.subject | profesní rozvoj | cze |
dc.subject | osobnost učitele | cze |
dc.subject | vzdělávání pedagogů | cze |
dc.subject | kvalifikace učitelů | cze |
dc.subject | kombinovaná forma studia | cze |
dc.subject | vysokoškolské studium | cze |
dc.subject | motivy ke studiu | cze |
dc.subject | Kindergarten´s teacher | eng |
dc.subject | a professional development | eng |
dc.subject | teacher´s personality | eng |
dc.subject | education of teachers | eng |
dc.subject | qualification of teachers | eng |
dc.subject | a combined study | eng |
dc.subject | university study | eng |
dc.subject | themes for study | eng |
dc.title | Vysokoškolské studium oboru Učitelství pro MŠ z pohledu studenta kombinovaného studia | cze |
dc.title.alternative | University studies of Teaching subject for nursery school from combined study students point of view | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38079 | |
dc.description.abstract-translated | The main aim of the bachelor thesis is to find out the point of view on educated preparation of kindergarten teachers from the point of view of a student who studies combined form. The notion of professional development is defined and the history of teacher's profession is briefly introduced. Then the strategy for teacher education is described and compared with a situation in foreign countries. The personal and professional requests about kindergarten teachers are spefied in the theoretical part. The practical part brings the results from the quantitative research. Its aim was to discover the motives for a choice of university studies. It deals with notions of combined study students on the level and efficiency of study and usability of acquired information in a practical world.
KEYWORDS | eng |
dc.date.accepted | 2015-04-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |