Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorPocarová, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-08T09:29:02Z
dc.date.available2021-12-08T09:29:02Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31888
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá motivací dětí předškolního věku k výtvarným a grafickým činnostem, co je může motivovat ke kreslení během volných her v mateřské škole. Teoretická část je zaměřena na problematiku vývoje výtvarného projevu a grafomotoriky dítěte předškolního věku. Pozornost je věnována otázkám motivace, ale i hře jako metodě předškolního vzdělávání a roli učitelky při výtvarných hrách dětí. V praktické části jsou popsány konkrétní realizované situace, při kterých byly děti motivovány tvořivým způsobem. Dále jsou zde zaznamenány a popsány reakce jednotlivých dětí z vybrané skupiny na podněty vedoucí k zájmu o kreslení. Praktická část je tak doplněna i náměty pro rozvoj dětské kresby předškolních dětí.cze
dc.format78
dc.format78
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVýtvarný projevcze
dc.subjectspontánní kresbacze
dc.subjectvolná hracze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectevokacecze
dc.subjectArtistic expressioneng
dc.subjectdrawing spontaneouseng
dc.subjectfree playeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectevocationeng
dc.titleMotivace předškolních dětí k výtvarným a grafickým činnostem během volné hrycze
dc.title.alternativeThe motivation of preschool children for art and graphic activities during the free gameseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38157
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with the motivation of preschool children to art and graphic activities; with what might motivate them to draw when playing games in the kindergarten. The theoretical part, which proceeds from the stated literature, is focused on the development of artistic expression and graphomotorics of preschool children. Attention is paid to the issue of motivation, but also to playing as a method of early childhood education and the role of a teacher in art-related games. The practical part of the thesis describes specific situations when children were motivated in creative ways. Reactions of individual children from a selected group on being motivated to focus on drawing are recorded and described. The practical part, therefore, includes suggestions on how to develop the drawing skills of preschool children.eng
dc.date.accepted2015-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam