dc.contributor.advisor | Lietavcová, Martina | |
dc.contributor.author | Kocová, Ilona | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:29:04Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:29:04Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31889 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá úrovní grafické motoriky u dětí v předškolním věku a odstranění obtíží v této oblasti. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z nichž první teoretická charakterizuje dítě předškolního věku, vysvětluje pojem motorika, lateralita. Zabývá se vývojem kresby u dětí předškolního věku a správným úchopem psacího náčiní včetně jeho nácviku a správnou fixací polohy u pracovního stolu. Druhá - praktická část popisuje průběh grafomotorického kurzu, obsahuje kazuistiky dětí a analýzu jejich kreseb a fiktivního písma před a po grafomotorickém kurzu. | cze |
dc.format | 87 s. | |
dc.format | 87 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Grafomotorika | cze |
dc.subject | motorika | cze |
dc.subject | lateralita | cze |
dc.subject | předškolní věk. | cze |
dc.subject | Graphomotorics | eng |
dc.subject | motoric skills | eng |
dc.subject | laterality | eng |
dc.subject | pre-school age. | eng |
dc.title | Grafická motorika předškolních dětí a její rozvoj před vstupem do základní školy. | cze |
dc.title.alternative | Graphomotorics of preschool children and its development before entering elementary school. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38159 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis focuses on the level of graphic motoric skills of children in the pre-school age and elimination of difficulties in this area. The thesis consists of two parts theoretical and practical. The theoretical part characterizes pre-school child, explains the concept of motoric skills and laterality. It is engaged in the development of drawing by pre-school children and by the proper grip of writing instruments including exercise and proper fixation of position at working desk. The second practical part describes the process of graphomotorics course and includes case studies of children and analysis of their drawings and fictitious fonts before and after graphomotorics course. | eng |
dc.date.accepted | 2015-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |