dc.contributor.advisor | Lietavcová, Martina | |
dc.contributor.author | Kovaříková, Nikola | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:29:07Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:29:07Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31891 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce na téma "Školní zralost dětí ve třídě věkově heterogenní'' mapuje situaci dětí v posledním roce školní docházky, ve věkově heterogenních třídách. Zjišťuje, jaká je možnost rozvoje těchto dětí a jejich přípravy na vstup do základní školy. Teoretická část je zaměřena na dítě předškolního věku včetně školní zralosti, členění dětí do tříd v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro mateřské školy a v rámci možností mateřských škol. V praktické části je realizováno kvantitativní výzkumné šetření metodou internetového dotazníku. Výzkumným souborem jsou učitelé mateřských škol. Z odpovědí vyplývají názory učitelů na věkově heterogenní třídy a s tím související školní připravenost a zralost dětí ve věku 5-7 let. Práce je doplněna zásobníkem her. | cze |
dc.format | 55 | |
dc.format | 55 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dítě předškolního věku | cze |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | heterogenní třída | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | preschool age child | eng |
dc.subject | school maturity | eng |
dc.subject | heterogeneous class | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.title | Školní zralost dětí ve třídě věkově heterogenní | cze |
dc.title.alternative | School maturity age children in the classroom heterogeneous | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38163 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis "School maturity age children in the classroom heterogeneous" focuses on the situation of children in the last school year in age heterogeneous classes. It figures out what is the possibility of the development of these children and their preparation for an entry into a primary school. The theoretical part focuses on preschool age children, including school readiness, division of children into classes in the context of the Framework curriculum for kindergarten and nursery schools abilities. There is the questionnaire survey method realized in the practical part. The group being researched is kindergarten teachers. From answers result opinions of teachers about heterogeneous class and school maturity in 5-7 years old. The work is supplemented by the games reservoir. | eng |
dc.date.accepted | 2015-04-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |