Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorKovaříková, Nikola
dc.date.accessioned2021-12-08T09:29:07Z
dc.date.available2021-12-08T09:29:07Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31891
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Školní zralost dětí ve třídě věkově heterogenní'' mapuje situaci dětí v posledním roce školní docházky, ve věkově heterogenních třídách. Zjišťuje, jaká je možnost rozvoje těchto dětí a jejich přípravy na vstup do základní školy. Teoretická část je zaměřena na dítě předškolního věku včetně školní zralosti, členění dětí do tříd v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro mateřské školy a v rámci možností mateřských škol. V praktické části je realizováno kvantitativní výzkumné šetření metodou internetového dotazníku. Výzkumným souborem jsou učitelé mateřských škol. Z odpovědí vyplývají názory učitelů na věkově heterogenní třídy a s tím související školní připravenost a zralost dětí ve věku 5-7 let. Práce je doplněna zásobníkem her.cze
dc.format55
dc.format55
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectheterogenní třídacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpreschool age childeng
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectheterogeneous classeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.titleŠkolní zralost dětí ve třídě věkově heterogennícze
dc.title.alternativeSchool maturity age children in the classroom heterogeneouseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38163
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis "School maturity age children in the classroom heterogeneous" focuses on the situation of children in the last school year in age heterogeneous classes. It figures out what is the possibility of the development of these children and their preparation for an entry into a primary school. The theoretical part focuses on preschool age children, including school readiness, division of children into classes in the context of the Framework curriculum for kindergarten and nursery schools abilities. There is the questionnaire survey method realized in the practical part. The group being researched is kindergarten teachers. From answers result opinions of teachers about heterogeneous class and school maturity in 5-7 years old. The work is supplemented by the games reservoir.eng
dc.date.accepted2015-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam