dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Hronková, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:29:20Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:29:20Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31900 | |
dc.description.abstract | ABSTRAKT:
Hlavním cílem výzkumného šetření je analýza komunikativních kompetencí dětí imigrantů navštěvující mateřskou školu v České republice a Rakousku. Teoretická část se zabývá komunikativními kompetencemi, problematikou imigrace a dále charakteristikou vybraných národnostních kultur. Výzkumné šetření je kvalitativního charakteru, k analýze byla využita technika případové studie. Výzkumný soubor tvoří děti turecké a vietnamské národnosti. Dílčí cíle směřují ke zjištění, jakým způsobem se vyvíjely komunikativní kompetence těchto dětí a na jaké úrovni jsou nyní, jaké obtíže se vyskytují při navazování vztahů s vrstevníky a v kontaktu s učitelkami MŠ. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Klíčová slova: sociální znevýhodnění | cze |
dc.subject | komunikativní kompetence | cze |
dc.subject | dvojjazyčná výchova | cze |
dc.subject | imigrace | cze |
dc.subject | mateřská škola. | cze |
dc.subject | Key words: bilingual Education | eng |
dc.subject | communicative competence | eng |
dc.subject | social disadvantage | eng |
dc.subject | imigration | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.title | Komunikativní kompetence u dětí z rodin imigrantů | cze |
dc.title.alternative | Communicative Competencies among Children in Immigrant Family | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38186 | |
dc.description.abstract-translated | ABSTRACT:
The main objective of the research is the analysis of communicative competences of immigrant children attending kindergarten in the Czech Republic and Austria. The theoretical part deals with communicative competence, the issue of immigration and further characterization of selected national cultures. The research, qualitative in nature, was used to analyze the technique of a case study. The research group consists of children of Turkish descent and Vietnamese descent . Sub-objectives are to determine how to develop communicative competence of these children and at which level they are now , the difficulties they have in establishing relationships with peers and the communicative contact with the kindergarten teacher. | eng |
dc.date.accepted | 2015-04-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |