Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorHronková, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-08T09:29:20Z
dc.date.available2021-12-08T09:29:20Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31900
dc.description.abstractABSTRAKT: Hlavním cílem výzkumného šetření je analýza komunikativních kompetencí dětí imigrantů navštěvující mateřskou školu v České republice a Rakousku. Teoretická část se zabývá komunikativními kompetencemi, problematikou imigrace a dále charakteristikou vybraných národnostních kultur. Výzkumné šetření je kvalitativního charakteru, k analýze byla využita technika případové studie. Výzkumný soubor tvoří děti turecké a vietnamské národnosti. Dílčí cíle směřují ke zjištění, jakým způsobem se vyvíjely komunikativní kompetence těchto dětí a na jaké úrovni jsou nyní, jaké obtíže se vyskytují při navazování vztahů s vrstevníky a v kontaktu s učitelkami MŠ.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: sociální znevýhodněnícze
dc.subjectkomunikativní kompetencecze
dc.subjectdvojjazyčná výchovacze
dc.subjectimigracecze
dc.subjectmateřská škola.cze
dc.subjectKey words: bilingual Educationeng
dc.subjectcommunicative competenceeng
dc.subjectsocial disadvantageeng
dc.subjectimigrationeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.titleKomunikativní kompetence u dětí z rodin imigrantůcze
dc.title.alternativeCommunicative Competencies among Children in Immigrant Familyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38186
dc.description.abstract-translatedABSTRACT: The main objective of the research is the analysis of communicative competences of immigrant children attending kindergarten in the Czech Republic and Austria. The theoretical part deals with communicative competence, the issue of immigration and further characterization of selected national cultures. The research, qualitative in nature, was used to analyze the technique of a case study. The research group consists of children of Turkish descent and Vietnamese descent . Sub-objectives are to determine how to develop communicative competence of these children and at which level they are now , the difficulties they have in establishing relationships with peers and the communicative contact with the kindergarten teacher.eng
dc.date.accepted2015-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam