Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorNováková, Eva
dc.date.accessioned2021-12-08T09:29:22Z
dc.date.available2021-12-08T09:29:22Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31901
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na způsob a rozsah realizace logopedické prevence v mateřských školách oblasti Horácka. Teoretická část obsahuje charakteristiku regionu Horácko, definici logopedické prevence a primární logopedické prevence v mateřské škole. Uvádí faktory, které podporují vývoj řeči dítěte, osvětu a depistáž. Vymezuje podmínky pro logopedickou prevenci v běžné mateřské škole a náplň práce logopedické preventistky. Pro výzkumné šetření v praktické části jsou prostřednictvím dotazníků osloveny odděleně učitelky a učitelky-logopedické preventistky. Získané údaje jsou porovnány ve vzahu k různým typům mateřských škol.cze
dc.format126 s.
dc.format126 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectŘečový vývojcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectlogopedická prevencecze
dc.subjectlogopedická preventistkacze
dc.subjectSpeech developmenteng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectlogopaedic preventioneng
dc.subjectlonguage therapisteng
dc.titleLogopedická prevence v mateřských školách oblasti Horáckacze
dc.title.alternativePrevention of speech and langugage disorders in Horácko region Kindergartenseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38187
dc.description.abstract-translatedThe bachelorś thesis focuses on method and range of speech disorders prevention in kindergartens of the Horácko region. Theoretical part contains characteristics of the Horácko region, definition of the language disorders prevention and the primary language disorders prevention in a kindergarten. It brings factors supporting the development of childrenś language abilities, education and screening. It defines conditions of language disorders prevention in a kindergarten and describes the tasks of the prophylactic language therapist. Research described in the practical part is based on an inquiry of two groups of professionals, teachers and teachers-language disorders therapist. The obtained data was compared in relation to different types of kindergartens.eng
dc.date.accepted2015-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam