dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Nováková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:29:22Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:29:22Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31901 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na způsob a rozsah realizace logopedické prevence v mateřských školách oblasti Horácka. Teoretická část obsahuje charakteristiku regionu Horácko, definici logopedické prevence a primární logopedické prevence v mateřské škole. Uvádí faktory, které podporují vývoj řeči dítěte, osvětu a depistáž. Vymezuje podmínky pro logopedickou prevenci v běžné mateřské škole a náplň práce logopedické preventistky. Pro výzkumné šetření v praktické části jsou prostřednictvím dotazníků osloveny odděleně učitelky a učitelky-logopedické preventistky. Získané údaje jsou porovnány ve vzahu k různým typům mateřských škol. | cze |
dc.format | 126 s. | |
dc.format | 126 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Řečový vývoj | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | logopedická prevence | cze |
dc.subject | logopedická preventistka | cze |
dc.subject | Speech development | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | logopaedic prevention | eng |
dc.subject | longuage therapist | eng |
dc.title | Logopedická prevence v mateřských školách oblasti Horácka | cze |
dc.title.alternative | Prevention of speech and langugage disorders in Horácko region Kindergartens | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38187 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelorś thesis focuses on method and range of speech disorders prevention in kindergartens of the Horácko region. Theoretical part contains characteristics of the Horácko region, definition of the language disorders prevention and the primary language disorders prevention in a kindergarten. It
brings factors supporting the development of childrenś language abilities, education and screening. It defines conditions of language disorders prevention in a kindergarten and describes the tasks of the prophylactic language therapist. Research described in the practical part is based on an inquiry of two groups of professionals, teachers and teachers-language disorders therapist. The obtained data was compared in relation to different types of kindergartens. | eng |
dc.date.accepted | 2015-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |