dc.contributor.advisor | Kressa, Jiří | |
dc.contributor.author | Braunová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:29:23Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:29:23Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31902 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá významem osobní vnímané účinnosti (self-efficacy) u dětí. Zaměřuje se zejména na osobnostní faktory, na psychický vývoj dítěte a prosociální faktory a to zejména děti mladšího školního věku. Zaměřuje se také na základní školní povinnosti a zdroje vnímané osobní účinnosti. Praktická část je založena na výzkumném šetření prostřednictvím dotazníku, který je zaměřen na děti 5. třídy a jejich osobní vnímanou účinnosti. Dotazník zjišťuje vnímání osobní účinnosti, víru ve vlastní schopnosti a dovednosti a zda je vztah mezi self-efficacy a jejich výkonu ve škole. | cze |
dc.format | 49 s. (62 066 znaků) | |
dc.format | 49 s. (62 066 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Osobní vnímaná účinnost - mladší školní věk - vývoj žáků - výkon ve škole | cze |
dc.subject | Primary education- self-efficacy - mental development - performance at school | eng |
dc.title | Význam osobní účinnosti (sel-efficacy) u dětí | cze |
dc.title.alternative | The importance of self-efficacy by children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38245 | |
dc.description.abstract-translated | The dessertation essay is aimed at the importance of self-efficacy by children.It is specifically aimed at personality factors, psychical progression of a child and prosocial faktors and especially for school children. It is aimed at elementary school duties and source of self-efficacy. The practical part of this essay is based on questionnaire research, that is concerned with the children of 5th class and their self-efficacy. The questionnaire investigates the self-efficacy, belief in their abilities and skills, and whether is the relantionship between self.efficacy and their performence at school. | eng |
dc.date.accepted | 2015-08-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |