Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninský, Luboš
dc.contributor.authorMužíková, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T09:29:51Z
dc.date.available2021-12-08T09:29:51Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31918
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjištění, zda a jak je rozvíjeno a budováno čtenářství žáků středního školního věku ve školním a mimoškolním prostředí. Práce je tvořena dvěma částmi teoretickou a empirickou. Teorie vysvětluje hlavní pojmy vztahující se ke čtenářství, uvádí psychologickou charakteristiku období pubescence a podává informace o působení školního a mimoškolního prostředí na dítě a jeho vztah k četbě. Empirická část, jež je stěžejní částí práce, se věnuje vlastnímu výzkumnému šetření žáků 2. stupně základní školy, které je zaměřeno na budování a podporu dětského čtenářství především ze strany rodiny a školy. Není vynechán ani pohled na vlastní vztah žáků k vybraným titulům určeným pro děti a mládež. Obsahem závěru této části je konfrontace výsledků výzkumného šetření s výzkumem dětského čtenářství a také podněty pro podporu čtenářství žáků základní školy, na níž bylo šetření realizováno.cze
dc.format93 s.
dc.format93 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectčtenářstvícze
dc.subjectdětský čtenářcze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectškolacze
dc.subjectliterární výchovacze
dc.subjectknihacze
dc.subjectreadingeng
dc.subjectchild readereng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectliterary educationeng
dc.subjectbookeng
dc.titleŠkolní a mimoškolní aspekty rozvoje čtenářství žáků 2. stupně ZŠcze
dc.title.alternativeSchool and After-School Cultivation of Reading in Students at Middle Schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38325
dc.description.abstract-translatedThe aim of the presented Bachelor thesis is to determine if and how the middle school age students' reading is developed and cultivated at school and at home. The thesis consists of two main sections theoretical and empirical. The theoretical part explains the key concepts related to reading, provides a psychological characterization of pubescence and offers information on how the school and after-school environments influence the child and his or her interest in reading. The empirical part, which constitutes a mainstay of the thesis, surveys middle school students and focuses on the cultivation and support of the children's reading from school and family. It further addresses the students' own relationship to selected books for children and teen-agers. In conclusion of the empirical section, results of the survey are compared with existing research on children's reading. The section also presents ideas on how to cultivate the reading of students at the middle school where the survey took place.eng
dc.date.accepted2015-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam