dc.contributor.advisor | Niklesová, Eva | |
dc.contributor.author | Šarmírová, Adriana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:30:08Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:30:08Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-05-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31927 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou vyučování zájmen na 2. stupni ZŠ.
V teoretické části je pojednáno o obecné charakteristice zájmen, o jejich druzích a o typech skloňování. Pozornost je věnována také didaktickému aspektu výuky zájmen. Součástí je i porovnání výkladu zájmen a typů úloh, které se vyskytují ve vybraných současných učebnicích pro 2. stupeň ZŠ. Praktická část zkoumá úroveň znalostí učiva
o zájmenech na vybraných základních školách pomocí dotazníkového šetření. Na základě vyhodnocení dotazníků jsou uvedeny nejčastější chyby, jakých se žáci dopouštějí při určování
a skloňování zájmen. | cze |
dc.format | 93 s. (158 074 znaků) | |
dc.format | 93 s. (158 074 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zájmena | cze |
dc.subject | vyučování | cze |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | pronouns | eng |
dc.subject | teaching | eng |
dc.subject | textbooks | eng |
dc.title | Výuka zájmen na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Teaching the pronouns on the second degree of primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38350 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with problems of pronouns teaching in upper primary school. The theoretical part speaks about pronouns general characteristic, their classes and inflection kinds. It is focused on didactic aspects of pronouns teaching as well. There is also comparing of pronouns explanation and exercise types, which can be found in chosen contemporary textbooks for upper primary school. In the practical part there is spoken about the level of familiarity with pronouns in chosen primary schools via questionnaire survey. On the basis of questionnaire there are given the most frequent mistakes which the pupils make when they determine and infect the pronouns. | eng |
dc.date.accepted | 2015-06-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |