dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Trachtová Hadáčková, Olga | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:30:24Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:30:24Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31936 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá přínosem psychomotorických aktivit k rozvoji předškolního
dítěte. Teoretická část obsahuje popis vývojového období předškolního věku a dále seznamuje s teorií psychomotoriky a možnostmi jejího praktického uplatnění v této vývojové fázi. Východiskem praktické části je sestavení souboru vhodných aktivit, podporujících tělesný, psychický a sociální vývoj, k jejichž ověření v praxi byl použit smíšený výzkum. Prostřednictvím metody dotazování (dotazník a rozhovor) a strukturovaného pozorování byla zjištěna specifika použití těchto cvičení a vliv na rozvoj dětí. | cze |
dc.format | 73 s. | |
dc.format | 73 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Dítě | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | psychomotorika | cze |
dc.subject | vývoj | cze |
dc.subject | cvičení | cze |
dc.subject | hra. | cze |
dc.subject | Child | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | psychomotor | eng |
dc.subject | progression | eng |
dc.subject | exercises | eng |
dc.subject | pastime. | eng |
dc.title | Význam psychomotorických aktivit pro jedince předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Importance of Psychomotor Activities for Preschool Children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38452 | |
dc.description.abstract-translated | This work inquires into the benefits of psychomotoric activities for preschool children's development. The theoretical part consists of the description of preschool development period and of the psychomotor theory as well as of its
practical application in this development period. The practical part is based
on the suggested set of suitable activities which support physical, psychological and social development. These activities were examined in practice by means of a mixed research. Two methods were used - questioning (the questionnaire and the interview) and structured observing - and by means of them the specifics of these activities were found out and their influence on children's development was assessed. | eng |
dc.date.accepted | 2015-04-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |