Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorTrachtová Hadáčková, Olga
dc.date.accessioned2021-12-08T09:30:24Z
dc.date.available2021-12-08T09:30:24Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31936
dc.description.abstractTato práce se zabývá přínosem psychomotorických aktivit k rozvoji předškolního dítěte. Teoretická část obsahuje popis vývojového období předškolního věku a dále seznamuje s teorií psychomotoriky a možnostmi jejího praktického uplatnění v této vývojové fázi. Východiskem praktické části je sestavení souboru vhodných aktivit, podporujících tělesný, psychický a sociální vývoj, k jejichž ověření v praxi byl použit smíšený výzkum. Prostřednictvím metody dotazování (dotazník a rozhovor) a strukturovaného pozorování byla zjištěna specifika použití těchto cvičení a vliv na rozvoj dětí.cze
dc.format73 s.
dc.format73 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDítěcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectpsychomotorikacze
dc.subjectvývojcze
dc.subjectcvičenícze
dc.subjecthra.cze
dc.subjectChildeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectpsychomotoreng
dc.subjectprogressioneng
dc.subjectexerciseseng
dc.subjectpastime.eng
dc.titleVýznam psychomotorických aktivit pro jedince předškolního věkucze
dc.title.alternativeImportance of Psychomotor Activities for Preschool Childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38452
dc.description.abstract-translatedThis work inquires into the benefits of psychomotoric activities for preschool children's development. The theoretical part consists of the description of preschool development period and of the psychomotor theory as well as of its practical application in this development period. The practical part is based on the suggested set of suitable activities which support physical, psychological and social development. These activities were examined in practice by means of a mixed research. Two methods were used - questioning (the questionnaire and the interview) and structured observing - and by means of them the specifics of these activities were found out and their influence on children's development was assessed.eng
dc.date.accepted2015-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam