Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBajgarová, Zdeňka
dc.contributor.authorJanouchová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T09:30:29Z
dc.date.available2021-12-08T09:30:29Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31939
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá procesem adaptace dítěte na mateřskou školu. Úvodní část je teoretická. Je zaměřena na dítě v předškolním období. Mapuje fáze procesu adaptace dítěte na mateřskou školu a faktory ovlivňující proces adaptace. Zahrnuje také doporučení pro rodiče. Další část je praktická. Zabývá se výzkumným šetřením, které pozorováním poukazuje na možné potíže v období adaptace. Výzkumné šetření bylo realizováno kombinací pozorování dětí v mateřské škole a rozhovorů s rodiči. Následují kazuistiky dětí, u kterých se při adaptaci projevily nesnáze. Následuje interpretace výzkumných dat. Závěry, návrhy a doporučení pro výchovnou praxi.cze
dc.format81s.
dc.format81s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAdaptacecze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectAdaptationeng
dc.subjectchildeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectnursery schooleng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjecteducationeng
dc.titleAdaptace dítěte na vstup do mateřské školycze
dc.title.alternativeChildren's adjustment to kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38545
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work examines the process of adaptation of child to nursery school. The first part is teoretical. It focuses on the child in the preschool period. Mapping phase of the process of adaptation child to the nursery school and the factors influencing the process of the adaptation. It includes the recommendation for parents. Next part is practical. It deals with a research survey, that observetion points to possible difficulties in the period of the adaptation. The survey is combination of observing of children in the nursery school and the interviews with the parents. Following are the case histories of childern, by who are manifested the adaptation difficulties. Following the interpretation of research data. The conclusions, suggestion and recommendation for educational practise.eng
dc.date.accepted2015-04-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam