dc.contributor.advisor | Bajgarová, Zdeňka | |
dc.contributor.author | Sobotová, Pavla | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:30:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:30:31Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31940 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá významem sociálních kompetencí dítěte v předškolním věku, jejich projevy a také faktory, které ovlivňují jejich rozvoj a to jak v rodině, tak v mateřské škole. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy včetně charakteristiky předškolního dítěte a sociálních kompetencí v tomto období, zmíněna je i osobnost pedagoga a jeho vzdělání, které určuje Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praktická část se věnuje posouzení vztahu kvality rodinného prostředí a sociálních kompetencí dětí v prostředí mateřské školy za pomoci dotazníků. | cze |
dc.format | 62 s. (105147 znaků) | |
dc.format | 62 s. (105147 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sociální kompetence | cze |
dc.subject | předškolní dítě | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | social competence | eng |
dc.subject | preschool child | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.title | Sociální kompetence dětí v období předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Children's social competence in preschool age | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38546 | |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor thesis is focused on the importance of child's social competence in preschool age, its expression and also factors which influence this development in family surroundings just as in a kindergarten. The theoretical part deals with development of a child in preschool age, parents' educational approaches and also a teacher's figure and its own education which is defined in General educational program for preschool education. The empirical part focuses on the relation between quality of family surroundings and children's social competence in kindergarten environment, which have been inquired by means of questionnaire survey.
Key words | eng |
dc.date.accepted | 2015-04-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |