Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBajgarová, Zdeňka
dc.contributor.authorSobotová, Pavla
dc.date.accessioned2021-12-08T09:30:31Z
dc.date.available2021-12-08T09:30:31Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31940
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá významem sociálních kompetencí dítěte v předškolním věku, jejich projevy a také faktory, které ovlivňují jejich rozvoj a to jak v rodině, tak v mateřské škole. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy včetně charakteristiky předškolního dítěte a sociálních kompetencí v tomto období, zmíněna je i osobnost pedagoga a jeho vzdělání, které určuje Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praktická část se věnuje posouzení vztahu kvality rodinného prostředí a sociálních kompetencí dětí v prostředí mateřské školy za pomoci dotazníků.cze
dc.format62 s. (105147 znaků)
dc.format62 s. (105147 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální kompetencecze
dc.subjectpředškolní dítěcze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectsocial competenceeng
dc.subjectpreschool childeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.titleSociální kompetence dětí v období předškolního věkucze
dc.title.alternativeChildren's social competence in preschool ageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38546
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis is focused on the importance of child's social competence in preschool age, its expression and also factors which influence this development in family surroundings just as in a kindergarten. The theoretical part deals with development of a child in preschool age, parents' educational approaches and also a teacher's figure and its own education which is defined in General educational program for preschool education. The empirical part focuses on the relation between quality of family surroundings and children's social competence in kindergarten environment, which have been inquired by means of questionnaire survey. Key wordseng
dc.date.accepted2015-04-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam