Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorPechová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T09:30:34Z
dc.date.available2021-12-08T09:30:34Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31942
dc.description.abstractBakalářská práce si klade za cíl ověřit "Program pro rozvoj souvislého vyjadřování dětí 5-6 letých." Do teoretické části je zahrnut vývoj řeči v období předškolního věku, vývoj samostatného souvislého vyjadřování a jeho záměrné rozvíjení v mateřské škole, hodnocení vzdělávání v oblasti jazyka a řeči. Praktická část se zabývá ověřováním programu vedoucí bakalářské práce A. Váchové a jeho realizací se skupinou 10 dětí v mateřské škole. Evaluační plán sleduje, jak děti na program reagovaly, jak zvládaly aktivity programu a jak vyhovující jsou vzdělávací strategie programu. Posouzena je i časová náročnost programu a ochota rodičů pomoci svému dítěti zvládnout úkoly z programu. Použita je metoda pozorování, rozhovoru a škálování. Ukázka z realizace programu je přiložena na videonahrávce.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředškolní vzdělávánícze
dc.subjectvývoj řečicze
dc.subjectsouvislé vyjadřovánícze
dc.subjectrozvíjející programcze
dc.subjecthodnocení řeči.cze
dc.subjectPre-school educationeng
dc.subjectspeech developmenteng
dc.subjectcoherent utteranceeng
dc.subjectsupporting programmeeng
dc.subjectspeech assessment.eng
dc.titleRozvíjení verbálního vyjadřování dětí v mateřské školecze
dc.title.alternativeThe Development of a Children Verbal Expression in Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38550
dc.description.abstract-translatedThe objective of this Bachelor´thesis is to verify " The programme of the development of the coherent utterance abilities of 5 and 6 aged children". The speculative part includes the development of speech at the pre-school age, the development of the independent and coherent way of utterance and its steadfast evolution at nursery schools as well as the assessment of the education in the area of language and speech. Its functional part deals with the way the programme elaborated by the leading consultant on the Bachelor´s thesis Mrs A. Váchová is verified and implemented within a group of 10 children at nursery school. The evaluative plan follows the way of response of the children to the plan, the way they coped with its activities and also the way the educational strategy of the programme matches its purpose. The challenge of the programme is being further assessed from the point of view of time needed and the willingness of parents to help their child to cope with the tasks the programme implies. Method of observation, chatting and scaling is also used. The demonstration of the programme is presented on the enclosed video.eng
dc.date.accepted2015-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam