dc.contributor.advisor | Krninský, Luboš | |
dc.contributor.author | Petrová, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:30:40Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:30:40Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31945 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce "Výukový projekt podnikatelského záměru pro SŠ" uvádí definice vymezující projektové vyučování, seznamuje s různými pohledy autorů na dané téma, podává stručný přehled o historii a významu projektů a projektového vyučování. Výukový projekt na středních školách je označován, jako komplexní vyučovací metoda, která se významně podílí na rozvoji klíčových kompetencí, aktivního a smysluplného učení žáků.
Projektové vyučování je jednou z možností, jak alespoň částečně nahradit tradiční výuku aktivními formami vedoucími žáky vlastní činností vyhledávat poznatky, řešení problémů a spolupráci.
Metodická příručka je určena žákům, ale i pedagogům, jako "pomocník" při výuce odborných předmětů, např. v účetnictví, ekonomice a managementu. V metodické příručce jsou obsaženy veškeré informace o podnikatelské činnosti, rady a postupy při zpracování podnikatelského záměru. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | projekt | cze |
dc.subject | projektové vyučování | cze |
dc.subject | projektová metoda | cze |
dc.subject | dělení projektů | cze |
dc.subject | projektové plánování | cze |
dc.subject | hodnocení projektu. | cze |
dc.subject | project | eng |
dc.subject | Project education | eng |
dc.subject | Project method | eng |
dc.subject | dividing of projects | eng |
dc.subject | Project planning | eng |
dc.subject | Project evaluation. | eng |
dc.title | Výukový projekt podnikatelského záměru pro SŠ | cze |
dc.title.alternative | Educational Project of Entrepreneurial Intention for Secondary Schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38651 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor´s work "Teaching Project of Entreprneutrial Intention for Secondary Schools" presents definitions specifying brief abstract of history and meaning of projects and project teaching. Teaching project for secondary schools is distinguished as comprehensive teaching method, which significantly takes part in development of key competences, in active and sensual teaching of students.
Project teaching is one of the possibilities how to at least paatially substitute the traditional teaching with active forms, leading students to find out their knowledge, results of problems and other information with their our activities and with cooperation.
Methodical manual is designated not only for students, but also for their educatinalists, as a "helper" during special subjects teaching, as for example accounting, economics and management. In this methodical manual there are contained whole information about entrepreneutical activities, advices and processes necessary for treatments of entrepreneutrial intention. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |