Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninský, Luboš
dc.contributor.authorPetrová, Ivana
dc.date.accessioned2021-12-08T09:30:40Z
dc.date.available2021-12-08T09:30:40Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31945
dc.description.abstractBakalářská práce "Výukový projekt podnikatelského záměru pro SŠ" uvádí definice vymezující projektové vyučování, seznamuje s různými pohledy autorů na dané téma, podává stručný přehled o historii a významu projektů a projektového vyučování. Výukový projekt na středních školách je označován, jako komplexní vyučovací metoda, která se významně podílí na rozvoji klíčových kompetencí, aktivního a smysluplného učení žáků. Projektové vyučování je jednou z možností, jak alespoň částečně nahradit tradiční výuku aktivními formami vedoucími žáky vlastní činností vyhledávat poznatky, řešení problémů a spolupráci. Metodická příručka je určena žákům, ale i pedagogům, jako "pomocník" při výuce odborných předmětů, např. v účetnictví, ekonomice a managementu. V metodické příručce jsou obsaženy veškeré informace o podnikatelské činnosti, rady a postupy při zpracování podnikatelského záměru.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprojektcze
dc.subjectprojektové vyučovánícze
dc.subjectprojektová metodacze
dc.subjectdělení projektůcze
dc.subjectprojektové plánovánícze
dc.subjecthodnocení projektu.cze
dc.subjectprojecteng
dc.subjectProject educationeng
dc.subjectProject methodeng
dc.subjectdividing of projectseng
dc.subjectProject planningeng
dc.subjectProject evaluation.eng
dc.titleVýukový projekt podnikatelského záměru pro SŠcze
dc.title.alternativeEducational Project of Entrepreneurial Intention for Secondary Schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38651
dc.description.abstract-translatedBachelor´s work "Teaching Project of Entreprneutrial Intention for Secondary Schools" presents definitions specifying brief abstract of history and meaning of projects and project teaching. Teaching project for secondary schools is distinguished as comprehensive teaching method, which significantly takes part in development of key competences, in active and sensual teaching of students. Project teaching is one of the possibilities how to at least paatially substitute the traditional teaching with active forms, leading students to find out their knowledge, results of problems and other information with their our activities and with cooperation. Methodical manual is designated not only for students, but also for their educatinalists, as a "helper" during special subjects teaching, as for example accounting, economics and management. In this methodical manual there are contained whole information about entrepreneutical activities, advices and processes necessary for treatments of entrepreneutrial intention.eng
dc.date.accepted2015-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam