Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorMakovcová Stecherová, Miroslava
dc.date.accessioned2021-12-08T09:31:06Z
dc.date.available2021-12-08T09:31:06Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31959
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zviditelnění integrace mentálně postiženého žáka v hlavním proudu vzdělávání na malotřídní škole. Konkrétním výstupem práce je zmapování pětileté edukační činnosti žáka se středně těžkou mentální disabilitou a zjištění možnosti prostupnosti ročníků v návaznosti na rámcové vzdělávací programy. Na základě informací z odborné literatury, vlastní praxe, konzultací problematiky s učiteli a rodiči jsou získány podklady pro provedení kvalitativního výzkumu. V praktické části je proveden výzkum formou případové studie, za použití metody pozorování, rozhovoru a analýzy pedagogické dokumentace žáka.Poznatky této práce budou využity pro osvětu veřejnosti i rodičů v oblasti možnosti integrace v malotřídních školách.cze
dc.format54 s. (87 551znaků)
dc.format54 s. (87 551znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMentální disabilitacze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncze
dc.subjectmalotřídní školacze
dc.subjectrámcový vzdělávací plán.cze
dc.subjectMental disabilityeng
dc.subjectsmall school with composite classeseng
dc.subjectframe education planeng
dc.subjectintegration.eng
dc.titleVzdělávání žáka s mentální disabilitou v malotřídní školecze
dc.title.alternativeEducation of student with mental disability in small school with composite classeseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38775
dc.description.abstract-translatedThe goal of my Bachelor thesis was visualising the integration of a menttaly disabled pupil in small school with composite classes. The particular output of my thesis is mapping 5-years educational activity of primmary school pupil with moderate mental disability and survey of penetrability classes with conection to frame education plan. Based on the information from the professional literature, own practice and consulting teachers and parents I have gained background material to perform the qualitative research. In the practical part of my thesis I carried out research using the case study method observation, dialogue and pupil´s paedagogical documentation analysis.Findings of this thesis will be used in the education of the public and parents in the area of integration in small schools with composite classes.eng
dc.date.accepted2015-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam